Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه تعطیلی خودسرانه برخی نانوایان خلاف دستورالعمل اتحادیه است ، گفت: ۳۰ درصد از سهمیه نانوایان متخلف کسر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، اسماعیل بایبردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن انتقاد از اقدام خودسرانه برخی از نانوایان شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: متأسفانه برخی از نانوایان به صورت خودسرانه اقدام به تعطیلی واحد نانوایی خود و عدم پخت نان کردند در حالی که این اقدام آنان خارج از دستورالعمل صنف نانوایان این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایبردی ضمن اشاره به بازرسی واحدهای نظارتی از نانوایان شهرستان آران و بیدگل افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی نانوایان 30 درصد از سهمیه آنان کسر و به سهمیه دیگر نانوایان اضافه می شود و برخورد قانونی و قاطع نیز با صنوف متخلف صورت می‌پذیرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط واحدهای صنفی نانوایان ابراز داشت: در صورت تخلف بهداشتی واحدهای صنفی در مرحله اول 10 درصد و در مرحله دوم تخلف 30 درصد از سهمیه آرد واحدهای صنفی کسر می شود و برخوردهای قانونی نیز در این زمینه با متخلفان صورت می‌پذیرد.

پروانه واحدهای نانوایی متخلف آذربایجان ‌غربی باطل می‌شودگزارش میدانی تسنیم از نانوایی‌های شهر زنجان/ چرا ‌باز هم صف‌های طولانی به چشم می‌خورد؟فروش آرد یارانه‌ای به صورت غیرمجاز بین بخشی از نانوایی‌های مشهد/متخلفان پیگرد قانونی می‌شوند

وی ضمن تأکید بر بازرسی واحدهای نظارتی در راستای افزایش کیفیت نان تولیدشده و جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی گفت: سهمیه آرد برای هر نفر را شش کیلو و 800 گرم در ماه است است و بر همین اساس سهمیه ماهانه آرد شهرستان برای 187 نانوایی دولتی و آزادپز 871 تن است که شامل 640 تن آرد برای 115 نانوایی دولتی و 231 تن آرد برای 72 نانوایی نیمه دولتی است.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درصد از سهمیه آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت

مهدی نقدی، فرماندار شفت همزمان با آغاز کشت برنج در شالیزار‌های این شهرستان از ۲ مجموعه بانک نشاء گلخانه‌ای و سنتی در روستای لَختَکی بازدید کرد.

او با بیان اینکه شهرستان شفت دارای ۷ بانک نشاء برنج است، گفت: در نظر داریم در آینده نزدیک با حمایت آن را به سقف ۱۰ واحد برسانیم.

فرماندار شفت تصریح کرد: حدود ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری این شهرستان به صورت مکانیزه نشا می‌شوند و همچنین بیش از ۱۱۰ دستگاه نشاکار در فصل کشت برنج در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

محمدرضا یوسف نژاد، مدیر جهاد کشاورزی شفت هم در این بازدید حمایت و ترغیب کشاورزان به ایجاد بانک نشاء برنج را از مهمترین برنامه‌های این اداره اعلام کرد.

به گفته او، کشت مکانیزه برنج ضمن اینکه از لحاظ هزینه‌ای مقرون به صرفه است باعث بالا رفتن میزان تولید نیز می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شفت افزود: کاهش سختی کار، صرفه جویی در وقت و انجام به موقع عملیات کشاورزی، افزایش محصول، افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌های تولید و تهیه نشاء سالم و عاری از افت و بیماری از مهمترین مزایای کشت مکانیزه برنج است.

شهرستان شفت در ۱۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد