Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۹۷ درصدی صادرات غیرنفتی این استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

"بهنام احمدی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: طی ۹ ماهه امسال تعداد، ۶۴فقره اظهارنامه صادراتی به وزن یک هزار و ۱۵۸تن کالا از گمرک استان صادر شده است.
وی تصریح کرد: عمده ترین کالاهای صادر شده استان پودر، عصاره شیرین بیان، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، زعفران و پوشاک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد ارزش کالاهای صادراتی استان را یک میلیون و ۹۸۲ هزار دلار عنوان و اظهار کرد: محصولات و کالاهای صادراتی استان به کشورهای آلمان، افغانستان، عراق، سوئیس، ارمنستان و فرانسه صادر شده اند.
احمدی تاکید کرد: این کالاها به لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال افزون بر ۱۴ درصد و به لحاظ ارزش دلاری رشد ۹۷ درصدی را نشان می‌دهد.
وی بیان کرد: همچنین طی این مدت مطابق با ماده ۴۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ۲۰۷ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در گمرک استان تشکیل و مراحل تشریفات قانونی آن به پایان رسیده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد صادرات غيرنفتي گمرك کهگیلویه و بویراحمد گمرک استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان