Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس رای اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان سه نفر از نمایندگان در هیئت مرکزی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور خواهند داشت.

رحمت الله فیروزی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان اصفهان امروز چهارشنبه تشکیل شد که در این جلسه، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا از میان نمایندگان استان انتخاب شدند که بر اساس رای اعضای این مجمع،  عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان، رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز و محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر از سوی نمایندگان استان اصفهان برای این منظور انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات شوراهای شهر و روستا نمایندگان استان نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت: در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم  در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

 وزیر کشور همچنین  با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کار‌های آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرز‌های کشور بیفتد، اما با توجه به حساسیت، مرز‌های شرق و غرب به ویژه مرز‌های شرقی اولویت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند