Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز فاطمی مدیر تیم فوتبال جوانان ایران، امکانات فراهم شده توسط فدراسیون فوتبال تاجیکستان برای تیمش و همچنین تیم نوجوانان ایران را ایده‌آل دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فراز فاطمی که به‌عنوان مدیر تیم جوانان در اردوی تاجیکستان حضور دارد، در این خصوص گفت:

خوشبختانه با حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال، اردوی مشترک تیم‌های جوانان و نوجوانان در دوشنبه آغاز شده که باید بگویم همه چیز به بهترین شکل برای آماده‌سازی دو تیم در این اردو فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراز فاطمی ادامه داد:

خوشبختانه برنامه پروازی بسیار خوبی برای تیم‌ها در نظر گرفته شد و با یک پرواز چارتر ۷۰ دقیقه‌ای از فرودگاه مهرآباد تهران راهی دوشنبه شدیم. در اینجا هم فدراسیون تاجیکستان امکانات ایده‌آلی را برای تیم‌ها در نظر گرفته که اعضای هر دو تیم از وضعیت هتل، غذا، حمل و نقل و شرایط تمرینی رضایت کامل دارند.

فراز فاطمی مدیر تیم فوتبال جوانان همچنین اظهار داشت:

تاجیکستان حریف بسیار خوبی برای هر دو تیم جوانان و نوجوانان ما به شمار می‌رود و در مسابقات کافا هم رقیب نزدیکی بود. از سویی تیم جوانان برای دیدار با ازبکستان در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود و از این نظر هم وضعیت اینجا تا حدودی مشابه تاشکند است. امیدوارم هر دو تیم ما بازی‌های خوبی مقابل دو تیم نوجوانان و جوانان تاجیکستان انجام بدهند و مربیان ما هم به خواسته‌های خودشان در چهار مسابقه دست یابند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فراز فاطمی تیم فوتبال جوانان ایران فدراسیون فوتبال تاجیکستان فراز فاطمی فراز فاطمی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، امروز به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | اعضای تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پس از پیروزی پر گل مقابل تاجیکستان در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا)، به دعوت سفارت ایران، میهمان سفیر کشورمان در تاجیکستان بودند.

در این نشست که به صرف شام برگزار شد، سفیر ایران در تاجیکستان ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان، برای ملی پوشان در آخرین دیدار از این تورنمنت که امروز، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت برابر قرقیزستان برگزار می شود، آرزوی موفقیت کرد.

دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران مقابل قرقیزستان، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد. دختران ایرانی طی سه بازی گذشته خود موفق به کسب ۳ پیروزی شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی