Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند نمایش «سرباز» به نویسندگی و کارگردانی حسین پارسایی مبتنی بر سویه‌های زیستی و مقاومتی سردار سلیمانی در اولین سالگرد عروج آسمانی این قهرمان ملی به صحنه می‌آید.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، مستند نمایش "سرباز" به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و مشارکت و همراهی مرکز هنر‌های نمایشی و گروهی از هنرمندان تئاتر به صورت آنلاین و با تعداد محدودی تماشاگر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۱۲ تا ۱۶ دی ماه در تالار وحدت اجرا می‌شود

علی براتی به عنوان مجری طرح و طراح حرکت، پارسایی را در مستند نمایش «سرباز» همراهی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد موحد نیا طراح گرافیک این پروژه است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

پارسایی پیش از این و در یک اقدام خیرخواهانه به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و همراهی چهره شاخص هنری، موسیقی نمایش عاشورایی «علمدار» را در سوگ و رثای سقای آب و ادب حضرت ابوالفضل (ع) اجرا کرد که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد.

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار فرهنگی بنیاد رودکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار فرهنگی بنیاد رودکی مستند نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه سینما، دومین برنامه سینماتک خانه‌ سینما با همکاری خانه سینما و انجمن منتقدان و نویسندگان دوازدهم اردیبهشت ماه، با نمایش و نقد فیلم مستند «بیست روز در ماریوپُل» برگزار می شود.

«بیست روز در ماریوپُل» ساخته‌ مستیسلاف چرنوف که برنده‌ جایزه‌ اسکار بهترین مستند امسال شده، به روزهای نخستین آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین در شهری مرزی می‌پردازد.

این فیلم روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ ساعت ۱۶:۳۰ در سالن زنده‌یاد سیف‌الله داد خانه‌ سینما به‌ نمایش درمی‌آید و پس از نمایش فیلم، مهرزاد دانش و مازیار فکری‌ ارشاد به نقد اثر می‌پردازند، حضور در برنامه‌های سینماتک خانه‌ سینما برای اعضای صنوف عضو خانه‌ سینما آزاد و رایگان است.

کد خبر 6091046

دیگر خبرها

  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران