Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قطب علمی فلسفه دین اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری برخی نهادهای علمی و فرهنگی کشور، سلسله نشست‌های ارائه مقالات همایش فلسفه دین اسلامی را برگزار می‌کند.

از این رو نخستین نشست ارائه مقاله این همایش با عنوان درآمدی بر جهت‌داری فلسفه دین و معیارهای اسلامی‌بودن آن با ارئه رمضان علی‌تبار عضو هیئت علمی گروه منطق فهم دین پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر علمی این نشست حمید امیر چقماقی خواهد بود.

ننشست ارائه مقاله همایش ملی فلسفه دین اسلامی با عنوان درآمدی بر جهت‌داری فلسفه دین و معیارهای اسلامی‌بودن آن شنبه ۶ دی‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به صورت مجازی و تحت نرم افزار اسکایپ برپا می‌شود.

جهت حضور در این نشست، اینجا کلیک کنید.

کد خبر 5103125

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسفه دین پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فلسفه اسلامی قاسم سلیمانی معرفی کتاب سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی انتشارات سروش رایزنی فرهنگی ادبیات داستانی هفته پژوهش تازه های نشر انقلاب اسلامی ایران ادبیات کودک و نوجوان جایزه ادبی کتاب و کتابخوانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی فلسفه دین اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد

امتداد - سومین نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی عصر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت سال جاری، در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.

به گزارش پایگاه بخری امتداد ، در این نشست الهام مدیر زارع معاون اداره کل حسابداری و امور سهام به ارائه گزارش جمع بندی شده در حوزه مشارکت کارکنان در پذیره نویسی سهام بانک، آتوسا کاملی معاون امنیت اداره کل امنیت و زیرساخت گزارشی از برون سپاری پروژه‌های BCMS –  ISMS و آزمایشگاه امنیت سایبری، سمیه صیقل اردکانی معاون اداره کل اطلاعات اعتباری گزارشی با موضوع جمع آوری اطلاعات تسهیلات، نسترن یزدانیان معاون اداره کل  بانکداری خرد و امور باجه ها گزارشی با موضوع باجه‌های روستایی و توسعه خدمات، محمد چلچراغی معاون سیستم های ستادی اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری گزارشی در حوزه بانکداری الکترونیکی و حسنا اسکندری معاون سرمایه انسانی اداره کل سرمایه انسانی و رفاه گزارشی با موضوع مسیر ارتقاء شغلی ارائه کردند.در ادامه برنامه پرسش و پاسخ با مشارکت معاونین در خصوص موضوعات مطروحه برگزار شد.
در پایان نشست دکتر شیری در جمع بندی مباحث مطروحه هدف از برگزاری جلسات را بهره گیری از ظرفیت ها و ایده های خلاقانه و جدید معاونین بانک در راستای بهبود روند امور و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد بانک در حوزه های ستادی و اجرایی ذکر کرد که مشروح آن در بخش بعدی خبر ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود