Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ارتقای کیفی برون داد‌های پژوهشی جزو برنامه‌های اصلی دانشگاه امیرکبیر است که برای دستیابی به این هدف سیاست‌های تشویقی و حمایتی در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین حسینی تودشکی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم گرامیداشت روز پژوهش دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا سعی شد که فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه تعطیل نشود و ادامه یابد البته فعالیت‌های آزمایشگاهی به دلیل اینکه نیازمند حضور افراد بود در ابتدای بروز این بیماری با مشکلاتی مواجه بود، اما اکنون با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا حد زیادی فعالیت در آزمایشگاه‌ها براساس پروتکل‌های بهداشتی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: براساس آمار‌های موجود دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه ارجاع به مقالات پیش رفت‌های خوبی نسبت به سال‌های گذشته داشته است که برنامه داریم این رویه همواره رو به رشد باشد.
معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: توسعه نوآوری از برنامه‌های اصلی دانشگاه به شمار می‌رود و افزایش فعالیت شرکت‌های فناور و نوآور در برج فناوری این دانشگاه در این راستا است.
حسینی تودشکی افزود: حدود ۳۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان مستقر در برج فناوری این دانشگاه پس از شیوع بیماری کرونا در راستای مقابله با این بیماری فعالیت می‌کنند که فعالیت این شرکت‌ها در نوروز نیز تعطیل نشد.
وی اظهارکرد: این شرکت‌ها در حوزه محصولات و خدمات به جامعه پزشکی مانند تولید مواد ضدعفونی کننده غیرالکی، تجهیزات پزشکی، مشاوره پزشکی، رصد بیماران پس از ترخیص از بیمارستان و آموزش مجازی فعالیت می‌کنند.
معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: درحال حاضر ۲۸۸ واحد فناور در برج فناوری دانشگاه مشغول به فعالیت هستند، نگاه کیفی به برون داد‌های پژوهشی از دیگر برنامه‌های این دانشگاه است که براساس آن بتوانیم اثرگذاری بهتری در سطح بین المللی داشته باشیم که برای دستیابی به این هدف سیاست‌های تشویقی و حمایتی در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هفته پژوهش دانشگاه امیرکبیر معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان

برنامه ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اساتید، کارشناسان، دانشجویان و شرکت ها در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان روزهای یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به همت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود که یکی از مهمترین برنامه های اجرایی این رویداد مهم ملی بحث برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ است.

در این برنامه شرکت‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های فناور، فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری و سرمایه‌گذاران در زمینه حمل‌ونقل دانش بنیان شهر هوشمند و انسان محور براساس برنامه زمان‌بندی مشخص شده نسبت به ارائه طرح ها و محصولات خود اقدام می کنند.

بررسی طرح های ۸ شرکت در روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت و بررسی طرح های ۶ شرکت روز چهارشنبه دوزادهم اردیبهشت ۱۴۰۳ توسط داوران صورت می گیرد که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت http://Goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749138

دیگر خبرها

  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین