Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه هیچ‌گونه مورد فوتی در سطح استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش نشده گفت: آمار مرگ ‌و میر در شهرستان‌های تاکستان و آوج نیز در ۴ روز گذشته به صفر رسیده است. - اخبار استانها -

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در قزوین اظهار داشت: رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم و اعمال محدودیت‌ها در قزوین منجر به کاهش مرگ و میر در اثر شیوع ویروس کرونا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با بیان اینکه میزان مرگ و میر کرونایی در استان 60 درصد کاهش یافته عنوان کرد: هم اکنون 50 درصد از استان قزوین در وضعیت زرد قرار دارند در حالی که میزان بستری بیماران کرونایی نسبت به ابتدای آذرماه نیز 50 درصد کاهش یافته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در قزوین تا حد زیادی تحت کنترل قرار گرفته، تصریح کرد: به سبب اینکه از تعداد بیماران کرونایی در استان به شدت کاسته شده، تعداد بیمارستان‌هایی که این بیماران را پذیرش می‌کردند نیز کاهش می‌یابند.

اخبار خوش آستان قدس از تولید کیت‌های تشخیصی و مراقبت‌های ویژه درمانی کرونا"تداوم شیب نزولی موارد مثبت کرونا" خاموشی اپیدمی را به ارمغان خواهد آورد

وی همچنین از ادامه اعمال محدودیت تردد در قزوین خبر داد و گفت: محدودیت تردد از ساعت 21 تا 4 صبح در تمامی شهرستان‌های استان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

حبیبی عنوان کرد: ورود و خروج پلاک‌های غیربومی از استان قزوین کماکان ممنوع است و در صورت تخلف، رانندگان خاطی مبلغی معادل 5 میلیون ریال جریمه می‌شوند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با بیان اینکه رسیدن به وضعیت سفید با اهتمام مردم به زودی محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: طرح محله محور شهید سلیمانی نیز می‌تواند رسیدن به وضعیت سفید را سرعت بخشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: خوشبختانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه نهادینه شده است به نحوی که استفاده نکردن از ماسک به عنوان یک امر بد و زشت تلقی می‌شود.

حبیبی عنوان کرد: اگر مردم همچنان قرنطینه خانگی را رعایت، از رفت‌وآمدهای غیر ضروری پرهیز و تمامی پروتکل‌های بهداشتی را مراعات کنند به‌زودی استان قزوین در وضعیت سفید قرار می‌گیرد.

وی افزود: هر چند تا رسیدن به وضعیت سفید راه باقی مانده اما می‌توان گفت اگر همکاری مردم افزایش یافته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، به‌زودی شاهد شرایطی بهتر از حیث کنترل شیوع کرونا در استان قزوین خواهیم بود. 

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین استان قزوین وضعیت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین بیان کرد: براساس پیش بینی های این اداره کل مبنی بر ورود سامانه بارش زا به سطح منطقه و صدور هشدار سطح زرد روز چهارشنبه هفته گذشته، دومین هشدار نیز با توجه به ورد سامانه بارشی به استان در روز دوشنبه، صادر گردید.

مهدی آخوندی تصریح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش ها در استان قزوین مربوط به حاجی آباد با ۳۰ میلی متر، گازرخان و معلم کلایه در بخش رودبار الموت شرقی به ترتیب با ۲۶ و ۱۹.۵ میلی متر و قزوین نیز ۶.۵ میلی متر بود.

وی ادامه داد: وضعیت جوی امروز شنبه با توجه به گذر امواج حاصل از سامانه بارشی به نسبت پایدار، اما برخی مناطق هنگام بعدازظهر با بارش های پراکنده روبرو است.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی برای روز دوشنبه، خاطرنشان کرد: برای روز دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه هفته جاری با توجه به گذر سامانه بارشی از منطقه، در برخی ساعات به ویژه بعدازظهر و شب دوشنبه بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

وی  افزود: با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه و مسیل ها در سطح استان وجود دارد و به شهروندان توصیه می شود تا از اتراق کردن در حاشیه رودخانه و مسیل ها خودداری کرده و هنگام رانندگی نیز مراقب لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید افقی باشند.

در شبانه روز گذشته آوج با ۶ و شهرستان بویین زهرا با ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۰ تا ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • میزان صادرات نفت اعلام شد/ تراز تجاری ایران در این وضعیت است
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین