Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، مراسم تودیع و معارفه خزانه داری قدیم و جدید واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، سرپرست قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی پردیس اردل و رئیس قدیم و جدید مرکز خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تکریم حسین جعفری کاکلکی و معارفه فرود جهانبخشی به‌عنوان سرپرست جدید خزانه داری کلیه واحدهای استان چهارمحال و بختیاری، تکریم حسن ممتاز و معارفه مهدی جهانگیری به‌عنوان سرپرست جدید مرکز خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در محل سالن جلسات دفتر ریاست و با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، رؤسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و مدیران اجرایی برگزار شد.

در نشست شورای استانی از خدمات احمدرضا آدینه و حسین حیدری به‌عنوان سرپرستان سابق دانشگاه آزاد اسلامی پردیس اردل هم قدردانی و موسی مولوی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی پردیس اردل معرفی شد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد در نشست شورای استان با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و زحمات مسئولان قبلی قدردانی و با تبریک و آرزوی موفقیت و سلامتی برای افرادی که به‌عنوان سرپرستان جدید معرفی شدند، گفت: مسئولان با جدیت و با اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی به پیگیری امور با هدف خدمات‌رسانی و رعایت الگوی مصرف به وظایف خود عمل کنند و تمامی توان خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنند.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1085153 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد حکم انتصاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد حکم انتصاب استان چهارمحال و بختیاری دانشگاه آزاد اسلامی عنوان سرپرست واحد شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری