Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@23:28:45 GMT

کرونا در فارس هشت قربانی دیگر گرفت

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۳۱۶۹

کرونا در فارس هشت قربانی دیگر گرفت

همتی گفت: در شبانه روز گذشته هشت مبتلا به کرونا در استان فوت کرده اند که آمار فوتی های فارس را به ۲ هزار و ۹۴۹ نفر رسانده است و یک هزار و ۴۲۱ نفر از جان باختگان مربوط به شیراز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (چهارشنبه 3 دی) با اشاره به آخرین آمار فوت شدگان کرونا در فارس به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از 541 هزار تست تشخیصی کرونا در استان انجام شده و آمار قطعی مبتلایان نیز 159 هزار و 769 نفر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای شیوع کرونا در فارس تا کنون 154هزار و 538 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان و ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هشت مبتلا به کرونا در استان فوت کرده اند که آمار فوتی های فارس را به 2 هزار و 949 نفر رسانده است و یک هزار و 421 نفر از جان باختگان مربوط به شیراز می شود.

همتی اعلام کرد: 647 بیمار مبتلا به کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری هستند که حال 165 نفر آنها وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی تاکید کرد: موج سوم کرونا در فصل زمستان را پیش رو داریم که لازم است رعایت نکات بهداشتی بار دیگر با جدیت بیشتری مورد توجه مردم استان قرار بگیرد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا کرونا در فارس مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس

 مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز 

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در انبار متروکه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران کلانتری ۲۵ شریف آباد از دپو مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در انباری متروکه مطلع شدند.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: مبارزه جدّی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو سوخت قاچاق از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

فرمانده انتظامی خفر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حجت‌اله احمدیان فرمانده انتظامی خفر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

جانشین فرمانده انتظامی داراب از کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و توقیف ۳ دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالکریم ساسانی جانشین فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

سرهنگ ساسانی با بیان اینکه در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد