Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ناظر طرح شهید سلیمانی در استان‌های شمالی کشور گفت: از زمان اجرای طرح شهید سلیمانی ۳۳ هزار نفر در گلستان مورد غربالگری کرونا قرار گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیماسادات لاری ظهر امروز در گفت‌وگو با رسانه‌های استان گلستان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در این استان اظهار داشت: از زمان اجرای طرح شهید سلیمانی 33 هزار نفر در گلستان مورد غربالگری کرونا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ناظر طرح شهید سلیمانی در استان‌های شمالی کشور گفت: موارد ابتلا و بستری روزانه در استان گلستان پس از گذشت هفته‌های گذشته که با افزایش مواجه شده بود، در حال حاضر به ثبات نسبی رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت از اجرای طرح مدیریت و کنترل کووید 19 به شکل محله و خانواده محور (طرح شهید سلیمانی) در استان گلستان خبر داد و افزود: در حال حاضر، کمیته‌های عملیاتی محلات متشکل از نیروهای حوزه سلامت، داوطلبین بسیج، هلال احمر، سفیران سلامت و نیروهای مردمی در قالب 300 کمیته عملیاتی در قالب تیم‌های حمایتی، نظارتی و مراقبتی با هماهنگی و در کنار دانشگاه علوم پزشکی گلستان، هلال احمر و نیروی مقاومت بسیج در حال ارائه خدمات هستند.

لاری افزود: همچنین تست تشخیص سریع کرونا از افراد مشکوک به کرونا، نیز در این استان در حال انجام است. از زمان آغاز این طرح بیش از 12 هزار مورد بازدید نظارتی در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح استان انجام شده است.

نشان شهید سلیمانی به چه کسانی اهداء می‌شود؟قرارگاه برگزاری سالگرد شهید سلیمانی در پایگاه‌ها و نواحی بسیج استان البرز ایجاد شدسخنگوی وزارت بهداشت: طرح شهید سلیمانی بسیار موفق بود/ رهبر انقلاب از روز اول تمام پروتکل‌ها را رعایت کردند

وی یادآورشد: از جمله اقدامات خیران در گلستان می توان به کمک مالی به 2 هزار و 600 خانوار آسیب پذیر جهت خرید اقلام بهداشتی اشاره کرد.

ناظر طرح شهید سلیمانی در استان‌های شمالی کشور اظهار داشت: علیرغم تداوم روند کاهش در موارد ابتلا و بستری در کشور، وضعیت برخی از شهرستان ها مانند بندرگز در گلستان، رضوانشهر در گیلان و رامسر و نوشهر در مازندران، همچنان ناپایدار است.

لاری همچنین اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته در کشور 6 هزار و 261 مورد ابتلای جدید به کووید 19 ثبت شد، همچنین طی این مدت 153 هموطن به علت کرونا، جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، بارش بارش باران طی روزهای آتی در در امتداد زاگرس و مناطقی از شمال غرب کشور سنگین پیش‌بینی می‌شود، دمای هوا به‌ جز در شمال غرب و شمال کمتر از نرمال خواهد بود.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، جدیدترین نقشه های پیش‌بینی هفتگی بارش کشور بر مبنای نقشه‌های احتمالاتی توسط پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور از دهم اردیبهشت تا بیست خرداد سال ۱۴۰۳ تولید و ارائه شد، بر این اساس بارش هفته اول (دهم تا شانزدهم اردیبهشت) در نوار ساحلی خزر و شمال شرق کشور در محدوده نرمال با گرایش به کمتر از آن و در سایر مناطق کشور بیشتر از نرمال است، همچنین بارش انباشته در بخش عمده‌ای از استان‌ها در حاشیه زاگرس از آذربایجان غربی تا بوشهر و جنوب فارس با احتمال ۷۵ درصد بیش از ۱۰۰ میلی‌متر است.

بارش هفته دوم در استان‌های نوار شمالی و امتداد غرب کشور نرمال با گرایش به بیش از آن و در سایر مناطق متمایل به کمتر از نرمال است، در هفته‌های سوم و چهارم بارش کشور در محدوده نرمال تا بیش از آن است، بارش انباشته برای استان‌ها در شمال غرب، امتداد زاگرس و غرب البرز با احتمال حدود ۵۰ درصد فراتر از ۵۰ میلی‌متر برآورد می‌شود، در هفته‌های پنجم و ششم بارش کشور در محدوده نرمال تا کمتر از آن خواهد بود.

بر اساس جدیدترین نقشه‌های پیش بینی هفتگی دمای هوای کشور میانگین دمای هوای هفته اول (دهم تا شانزدهم اردیبهشت) در شمال غرب، نیمه غربی البرز و نوار شمالی کشور یک تا پنج درجه بیش از نرمال است همچنین، بیشترین افزایش (سه تا پنج درجه) در شمال غرب رخ می دهد و برای سایر مناطق یک تا سه درجه کمتر از نرمال است.

دمای هفته دوم در نوار شرقی، نوار ساحلی خزر یک تا دو درجه کمتر از نرمال، در امتداد غرب کشور و مناطق واقع در شمال دریای عمان و خلیج فارس بین یک تا پنج درجه کمتر از نرمال است و بیشترین کاهش (سه تا پنج درجه) در جنوب غرب کشور رخ می‌دهد. دمای هوا برای سایر مناطق در محدوده نرمال پیش‌بینی می‌شود.

در هفته سوم دمای هوا در شمال غرب، شرق زاگرس میانی و نیمه جنوبی کشور (به‌جز جنوب غرب) یک تا سه درجه بیش از نرمال و در سایر مناطق کشور نرمال خواهد بود.

دمای هوای کشور در هفته چهارم تا یک درجه بیش از نرمال و برای هفته‌های پنجم و ششم حدود یک تا دو درجه بیش از نرمال برآورد می‌شود.

کد خبر 749354

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد