Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات وزنه برداری فارس، چهارشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حسن عمادی در وزن ۱۰۲ کیلو گرم، علیکشتکار در وزن ۸۹ کیلوگرم وزنه برداران دعوت شده از شهرستان مرودشت به تیم ملی جوانان هستند که از امروز تمرینات خود را  در شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رهایی افزود: تیم ملی جوانان ایران خود را برای انجام رقابت‌های قهرمانی جهان که اسفندماه ۹۹ به میزبانی عربستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد، وزنه برداران جوان فارس با شایستگی‌هایی که دارند بتوانند به عضویت تیم ملی در آیند.

رییس هیات وزنه برداری فارس ادامه داد: همچنین فاطمه یوسفی دیگر وزنه بردار شیرازی است که در سنگین وزن به تیم ملی دعوت شده و در اردوی زاهدان حضور دارد.

رهایی گفت: محمد زارعی اهل شهرستان مروشت در وزن ۸۹ کیلو گرم بزرگسالان هم اینک عضو تیم ملی است و خود را برای پیکارهای آاسیایی که قرار است فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در کشور ازبکستان بر گزار شود ، آماده می‌کند.

وی بیان داشت: همچنین فاطمه کشاورز هم که اهل شهرستان مرودشت است در رده نوجوانان از امیدهای وزنه برداری فارس است که شایستگی آن را دارد به تیم ملی نوجوانان بانوان دعوت شود و با پشتکاری که دارد این امر نیز محقق خواهد شد. 

شهرستان مرودشت قطب وزنه برداری کشور

به گزارش ایرنا، شهرستان مرودشت از دیرباز تاکنون یکی از قطب‌های وزنه برداری در کشور و استان فارس محسوب می‌شود که ملی پوشان زیادی را در این رشته سخت که به عنوان پولاد سرد شهرت دارد، همواره مطرح کرده است.

عباس نجاتی، داریوش نجاتی، لهراسب بهروزی، حسن عمادی، سجاد بهروزی، جابر بهروزی، میلاد ارونگی، حمیدرضا زارع، میثم زارع و محمدرضا زارعی پولاد مردان این شهرستان هستند که افتخارات بزرگی را در عرصه رقابت‌های آسیایی، جهانی و کشور به ارمغان آوردند.

از قهرمانی آسیا و ورود به المیپک تا نشستن بر روی ویلچر

عباس نجاتی، این پولاد مرد مرودشتی را باید بدشانس ترین ورزشکار جهان نامید چرا که در اوج و در حالی که سهمیه ورود به المپیک بارسلون را در دست داشت پولاد سرد امانش نداد و با آروزهای بسیاری که داشت، زیر وزنه ماند و با قطع نخاع بر روی ویلچر نشست.

برچسب‌ها ازبکستان تیم ملی وزنه برداری زاهدان فدراسیون وزنه برداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازبکستان تیم ملی وزنه برداری زاهدان فدراسیون وزنه برداری ازبکستان تیم ملی وزنه برداری زاهدان فدراسیون وزنه برداری اخبار کنکور شهرستان مرودشت وزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • نقشه‌برداری از ذخایر میگو در خلیج فارس با اطلاعات ماهواره‌ای
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند