Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانطور که از نام این نوع دوبین مداربسته پیداست، ظاهر آن شبیه به لامپ های قدیمی بزرگ و پر مصرف است و تشخیص آن کار سختی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیاکالا، در واقع این دوربین مداربسته درون یک پوشش لامپی قرار گرفته است. به دلیل همین عدم تشخیص راحت، این نوع دوربین جاسوسی محسوب می شود.

امکانات این دوربین بسیار زیاد است و نصب و راه اندازی بسیار آسانی دارد و جزو دوربین های مدرن و پیشرفته محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت های زیادی هسند که دوربین لامپی را تولید می کنند که بیشتر آن ها چینی هستند.

اگر مشتاقید انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری را بشناسید می توانید به فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته دیاکالا به آدرس DiyaKala.com مراجعه کنید و یا با تلفن ۴۶۰۸۳۹۵۴ تماس بگیرید.

دوربین های مدار بسته لامپی و هوشمند با نام های دوربین لامپی، دوربین لامپی مخفی و لامپ دوربین دار نیز شناخته می شود. دوربین مداربسته لامپی، از نوع فیش آی یا چشم ماهی (Fish Eye) است و محدوده دیدی ۳۶۰ درجه را فراهم می کند.

این دوربین برای یک سالن حدود ۸۰ متری مناسب است و می تواند تمام این محدوده را به طور کامل تحت پوشش قرار دهد. البته باید توجه داشت که این نوع دوربین، تنها سیستم مداربسته ای نیست که محدوده دید وسیع دارد. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه در انواع مختلفی در بازار موجود است.

ویژگی یک دوربین لامپی خوب

دوربین لامپی نیز مانند دیگر تجهیزات ساخت بشر با ویژگی های گوناگونی توسط تولیدکنندگان مختلف تولید می شود. در زیر تعدادی از مزایای دوربین لامپی آورده شده ولی اگر در مورد امکانات این محصول سوالی دارید یا همکاران من در بخش پستیبانی فروشگاه دیاکالا تماس بگیرید.

قیمت مناسب

اگر قیمت دوربین مداربسته لامپی را با سایر دوربین های مداربسته تحت شبکه مقایسه ای اجمالی کنید به آسانی خواهید دید که خرید دوربین لامپی بسیار مقرون به صرفه است. در حال حاضر یک دوربین شبکه ساده بدون درگاه مموری و وای فای تقریبا ۲ برابر دوربین لامپی قیمت دارد.

لنز ۳۶۰ درجه

زاویه دید دوربین لامپی به صورتی است کل محیط را بصورت ۳۶۰ درجه دید کامل دارد. در دوربین های لامپی از لنز فیشای استفاده شده که در آن واحد زاویه دید ۴ دوربین مداربسته را به شما خواهد داد.

بیسیم (وای فای)

دوربین های لامپی دارای وای فای داخلی است که به کاربر اجازه می دهد تصویر دوربین را بوسیله اتصال مستقیم یا اتصال اینترنتی مشاهده نمایند.

پشتیبانی از مموری کارت

دوربین های لامپی علاوه بر فیلمبرداری و ارسال تصاویر زنده می تواند تصاویر را بر روی مموری مارک ذخیره کند. این ذخیره سازی بصورت ۲۴ ساعته یا با تشخیص حرکت مقدور است.

اپلیکیشن مدیریت و مشاهده تصاویر

با نصب اپلیکیشن دوربین های لامپی روی تلفن همراه خود می توانید علاوه بر مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده، مدیریت کاملی بر روی دوربین خود داشته باشید. اپلیکیشن دوربین لامپی روی اندروید و آیفون قابل نصب است.

توانایی تشخیص حرکت

دوربین های لامپی می توانند حرکت را در محیط تشخیص دهند و بسته به تنظیمات اتخاذ شده هنگام تشخیص حرکت فیلم را ضبط کرده یا به تلفن همراه مالک دستگاه نوتیفیکیشن دهند.

میکروفن و اسپیکر داخلی

دوربین های لامپی علاوه بر دریافت و ذخیره صدا این امکان را به شما خواهند داد که بوسیله اپلیکیشن از طریق اسپیکر دوربین صحبت کنید.

نصب بدون سیم کشی

بزرگترین مزیت دوربین لامپی نصب آسان و بدون سیم کشی آن است. دوربین های لامپی بدون نیاز به حتی یک متر کابل کشی بر روی سرپیچ لامپ نصب شده و به راحتی می توانید آن را راه اندازی نمایید.

راه اندازی آسان

تقریبا تمامی خریداران دوربین های لامپی با هر سطح از دانش در مورد دوربین های مداربسته، دوربین لامپی را خود نصب می کنند و نیازی به حضور نصاب نمی بینند.

نصب دوربین لامپی چگونه است؟

برای نصب دوربین مدار بسته لامپی نیاز به هیچ دانش فنی پیشرفته ای نیست چرا که این دوربین ها به سادگی و بدون نیاز به سیم کشی برق یا تصویر، قابل نصب هستند. 

دوربین لامپی برق خود را از سرپیچ لامپی که به آن متصل شده، تامین می کند و به علاوه برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه ضبط جدا ندارد. برای نصب دوربین لامپی باید گام های زیر به ترتیب برداشته شود.

دوربین لامپی برای چه مکان هایی مناسب است

دوربین لامپی مناسب برای استفاده در منزل، محل کار، مراقبت از کودکان، مراقبت از سالمندان، نظارت بر مطالعه کودکان درب خانه و کلیه مکان هایی که قابلیت نصب این دوربین را دارا می باشد می توان به راحتی استفاده نمود.

برای مشاهده قیمت و خرید بهترین های دوربین لامپی به فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته دیاکالا به آدرس DiyaKala.com مراجعه کنید و یا با تلفن ۴۶۰۸۳۹۵۴ تماس بگیرید.

قیمت دوربین لامپی

مهمترین فاکتور در مورد قیمت دوربین مداربسته لامپی، کیفیت تصویر و شفافیت تصویر است. مدل های متنوعی از دوربین لامپی با قیمت های متفاوت وجود دارد که این تفاوت قیمت عمدتا در اثر سطح کیفیت تصویر تعیین می شود. بهترین نوع دوربین های لامپی در حال حاضر انواع Full HD هستند.

در کل و با توجه به امکانات فراوان انواع دوربین های لامپی می توان گفت که دوربین لامپی از نظر قیمت یکی از مقرون به صرفه ترین دوربین های مداربسته بی سیم در بازار ایران است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوربین لامپی دوربين مداربسته دوربین های لامپی دوربین مداربسته دوربین های مدار دوربین لامپی دوربین مدار مدار بسته ۳۶۰ درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید

عباس علی‌آبادی در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: اجلاس آفریقا را داشتیم و بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های کشور برای معرفی به بیش از ۲ هزار بازرگان و تاجر بین‌المللی برگزار خواهد شد و می‌تواند تبعات خوبی داشته باشد. اجلاس آفریقا با تعداد زیادی از مقامات ارشد سیاسی آفریقا به خوبی برگزار شد که می‌تواند تاثیرات خوبی در رفاه و اقتصاد کشور داشته باشد.

او افزود: آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای بازرگانان و تجار ما است. از جمله مهمترین این فرصت توسعه‌نیافتگی کامل آفریقا است. البته آفریقایی‌ها به صورت جامع برنامه‌هایی را برای توسعه پیگیری می‌کنند و در این برنامه فرصت‌های برای تجار ما وجود دارد. برای تحقق جهش تولید باید دروازه صادرات باز شود. خیلی از کالا‌هایی که تولید می‌کنیم به جهت اینکه بازار صادراتی ندارد، مجبور هستیم تولید را محدود کنیم. به عنوان مثال در لوازم خانگی رشد خوبی در کیفیت و کمیت داشتیم، اما همچنان در تهدید کالا‌های قاچاق هستیم.

وزیر صمت ادامه داد: از جمله چالش‌هایی که در آفریقا داریم، نبود زیرساخت است که البته این موضوع با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در توسعه زیرساخت حوزه‌های انرژی و حمل و نقل داریم یک فرصت محسوب می‌شود. نرخ رشد اقتصادی در آفریقا از متوسط جهانی بیشتر است و این به معنای فرصت است و ما باید از آن استفاده کنیم. تلاش می‌کنیم تا پایان امسال در تمام یا حداقل بخشی از کشور‌های آفریقایی که محوریت دارند، نمایشگاه‌های دائمی برای کالا‌های ایرانی را فراهم کنیم و همچنین به آفریقایی‌ها فرصت دهیم که در کشور ما پایگاه معرفی خود را داشته باشند. تراز تجاری ما با آفریقا کاملاً مثبت است و رویکرد ما این است که واردات خود را نیز از آفریقا افزایش دهیم. تا پایان امسال تعداد رایزن‌های بازرگانی ما در آفریقا به ۱۲ مورد می‌رسد و تعداد مراکز بازرگانی به ۱۵ مرکز خواهد رسید.

او در خصوص چالش‌های توسعه تجارت با آفریقا گفت: مهم‌ترین چالش‌ها رقبا هستند که تلاش می‌کنند پس از حضور ما در آفریقا با ابزار‌های مختلفی مانند تحریم جلوی این موضوع را بگیرند. برنامه وزارت صمت این است که میزان تجارت ایران اعم از صادرات و واردات نسبت به شرایط فعلی دو برابر شود.

علی‌آبادی افزود: باید ظرفیت‌های مالی و اقتصادی خود را به نفع صادرات بسیج کنیم و هر مانعی که در مسیر صادرات است را برداریم. ما به شرکت‌هایی اولویت می‌دهیم که صادرات محور و دانش‌بنیان هستند. شرکت‌هایی که حداقل ارزبری و بیشترین میزان ارزآوری را دارند. مشارکت مردم زمانی رخ می‌دهد که بتوانیم از سرمایه‌های خرد مردم استفاده کنیم.

او افزود: در حال تعریف پروژه‌هایی هستیم که بر اساس آنها بتوانیم صندوق‌های پروژه را تأسیس کنیم که مردم با سرمایه‌های خرد خود در پروژه‌های ملی مشارکت کنند. به زودی اطلاعیه‌ها در این باره منتشر خواهد شد. اگر بتوانیم این هدف را محقق کنیم، بخش مشارکت مردم در شعار سال را به معنای واقعی و الگوی تازه محقق کنیم.

علی‌آبادی گفت: رقبای ایران حتما برای ایران مزاحمت ایجاد خواهند کرد. یکی از کار‌های مهمی که باید انجام دهیم ابزار تجارت را فراهم کنیم که مهمترین آن حمل و نقل است. برای شرق و شمال آفریقا نسبت خوبی داریم و طبق دستور رئیس‌جمهور برای غرب و جنوبی آفریقا هم از لحاظ حمل‌ونقل پوشش دهیم که کار‌های سختی است و حتماً انجام خواهیم داد.

وزیر صمت افزود: آفریقا فرصت خوبی برای صنایع دانش‌بنیان ایران است و کشور‌های آفریقایی هم در حوزه آموزش هدف‌گذاری کرده‌اند و ایران باید از این فرصت استفاده کند. همچنین شرکت‌های مهندسی و زیرساخت ایران هم می‌توانند پروژه‌های بزرگی در آفریقا اجرا کنند. کشور‌های آفریقایی علاقه‌مند هستند از خودرو‌های روز استفاده کنند و این فرصتی برای ایران است.

وی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد به کسانی در اولویت ارز، ارز بدهیم که به سمت تجارت و صادرات بروند به‌ویژه به مقاصد صادراتی ایران از جمله آفریقا.

علی آبادی همچنین درباره برنامه‌های وزارت صمت در خصوص صنعت خودرو گفت: ما برنامه گسترده داریم و امسال تلاش خواهیم کرد که ظرفیت تولید را افزایش دهیم. ما به ظرفیت تولید ۵ هزار خودرو در روز رسیدیم و تلاش داریم که این را حدود ۲۰ درصد افزایش دهیم که خیلی جهش بسیار بزرگی است.

وی افزود: در بحث واردات خودرو باید گفت این موضوع را در دستور کار داریم تا به این وسیله تعادل بهتری در تامین تقاضای بازار و بحث ناترازی به وجود بیاوریم و اخبار خیلی خوبی در این زمینه داریم. تاکسی‌های برقی را واردات کرده ایم و مردم می‌توانند ثبت نام کرده و بخرند.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد