Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی ولیعصر(عج)، شهید جعفری، صفادشت، شهید منتظری، شهید بابایی، شهید آل اسحاق، جاجرود و گلندوئک انجام می شود.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات ولیعصر(عج) با پیش شماره های ۷۷۵۰ الی ۷۷۵۳، ۷۷۶۱ الی ۷۷۶۵، ۷۷۶۷ و ۷۷۶۸ در محدوده پاساژ کاغذ، مشترکان مرکز مخابرات شهید جعفری با پیش شماره های ۲۲۱۷، ۲۲۱۸، ۲۶۷۰، ۲۶۸۰، ۲۲۴۰ الی ۲۲۴۳ در محدوده خیابان های مقدس اردبیلی، میدان الف، کیهان و مشترکان مرکز مخابرات صفادشت با پیش شماره ۶۵۴۲ در محدوده این مرکز از امروز به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید منتظری با پیش شماره های ۵۵۹۰ الی ۵۵۹۳ و ۵۵۹۵ الی ۵۵۹۷ در محدوده خیابان های ۲۴ متری زکریای رازی، شهید محمد علی حیدری، شهید رضا کریمی شیرازی و شهید پور حسینی از فردا به مدت ۷۲ ساعت اختلال خواهد داشت.

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان در ۴ مرکز مخابراتی شهید بابایی، شهید آل اسحاق، جاجرود و گلندوئک از ساعت یک بامداد امشب به مدت ۵ ساعت دچار اختلال می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085181 برچسب‌ها تلفن ثابت مخابرات تهران تماس تلفنی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تلفن ثابت مخابرات تهران تماس تلفنی ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات پیش شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در  گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به حجم بالای تقاضای هموطنان برای سفر به مشهد مقدس در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد و بالعکس برنامه ریزی کرده است گفت: از تمامی ظرفیت و ناوگان هوایی خود برای جابه جایی مسافران استفاده می شود.

وی با بیان اینکه  پرواز اول با شماره ۳۴۹۲ در ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه انجام‌ می‌شود گفت: بازگشت این پرواز با شماره ۳۴۹۳ در ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه از مشهد به مقصد مهرآباد صورت می‌گیرد.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  بیان کرد: پرواز دوم با شماره ۳۴۹۶ در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه از فرودگاه مهرآباد به مقصد مشهد مقدس انجام شده و با شماره ۳۴۹۷ در ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه مشهد را به مقصد مهرآباد ترک می‌کند.

 وی  اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر فروش «هما»، وب سایت www.iranair.com و تماس با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی برای‌ خرید بلیت این پرواز اقدام کنند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان