Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:30:09 GMT

یک شرکت تبلیغاتی خوب، چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۴۶۲۹

یک شرکت تبلیغاتی خوب، چه ویژگی‌هایی دارد؟

بسیاری از شما ممکن است فقدان یک شرکت تبلیغاتی خوب در توسعه و بهبود سازمان خود را حس کرده ‌باشید. همچنین ممکن است تجربه‌هایی از کار کردن با برخی آژانس‌های تبلیغاتی داشته باشید و در جستجوی یک موسسه خوب باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرمون طرح، موسسه‌های مختلف تبلیغاتی اگر اصول درستی در انجام بازاریابی نداشته باشند، بودجه شرکت شما را هدر داده و مانعی برای توسعه هر چه بیشتر فعالیت سازمان شما می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب، مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک شرکت تبلیغاتی باید داشته باشد، ذکر شده است. با ما همراه باشید.

خصوصیات یک کانون تبلیغاتی موفق

کارکنان مجرب

به شرکتی اعتماد کنید که تیمی حرفه‌ای در آن مشغول به کار است. افراد مختلفی در این تیم مشغول به کار هستند که هر یک تخصص خاص خود را دارند. در یک آژانس تبلیغاتی علاوه بر متخصصین بازاریابی، متخصصین گرافیک و طراحی وب و ... نیز مشغول به کارند.

نیازهای مشتریان باید به بهترین نحو توسط این افراد پاسخ دهی شود. ایجاد استراتژی‌های تبلیغاتی، راهکارهای بازاریابی و هدایت کننده کمپین‌ها برعهده این تیم است. تمام این موارد به موفق شدن شرکت و پیشرفت آن منجر می‌شود. وجود افراد با انگیزه و خلاق که ریسک پذیری بالا در خلق شرکت‌های بزرگ دارند به موفقیت مشتریان کمک خواهد کرد.

از جمله موارد مهم دیگر، وجود همدلی و رابطه‌ای صمیمی در میان افراد تیم است. در غیر این صورت ممکن است افراد در تصمیم‌گیری‌ها به مشکل برخورد کنند و توانایی کنار آمدن با هم را نداشته باشند.

با توجه به این‌که در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم، حضور متخصصین در این حوزه به موفقیت تبلیغات اینترنتی کمک شایانی خواهد کرد. از آن‌جا که افراد جامعه وقت زیادی را صرف حضور در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند، این نوع تبلیغات منجر به تسریع توسعه شرکت مشتریان می‌شود.

خدمات اینترنتی

امروزه فضای مجازی به محیطی گسترده که همواره، طی هر ساعت از شبانه ‌روز پذیرای حضور افراد مختلف جامعه است، تبدیل شده است. در این محیط باید از روش‌های همگام و جدید بازاریابی استفاده کرد.

استفاده از بازاریابی محتوایی، طراحی وبسایت‌های مینیمال، سئو وبسایت و ... از جمله متدهای پیشنهادی بازاریابی در این بستر هستند. آژانس باید قادر به ارائه یک پروژه اجرایی به مخاطبین در این زمینه مهم باشد.

شناخت مشتریان

یک هدف مهم در این سازمان‌ها، جذب و نگهداشتن مشتریان است. برای رسیدن به این هدف شرکت باید مشتریان خود را به خوبی بشناسد و در راستای مخاطبین آن تبلیغات را پیش ببرد.

اولین این شرکت‌ها نیاز مشتریان است، بر اساس این نیاز تمامی استراتژی‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی طراحی می‌شوند. بدون داشتن یک تیم با اراده و علاقه‌مند که به خوبی دستاوردهایی که از مشتری داشته را تحلیل و بررسی می‌کند، تصمیم‌گیری تبلیغاتی درست ممکن نخواهد بود.

ارزش آفرینی

یکی از وجوه مقایسه‌ای آژانس‌های تبلیغاتی مختلف با یکدیگر، ارزش آفرینی آن‌ها برای مخاطبین است. مشتریان به دنبال روش‌هایی برگرفته از فناوری‌های نوین و امکانات به روز و خدمات خاصی هستند که نقاط ضعف تبلیغاتی در آن‌ها دیده نشود. یک تیم تبلیغاتی باید بتواند در این زمینه‌ها مشتریان خود را جذب کند.

حل چالش‌ها

شاید بسیاری از آژانس‌های تبلیغاتی با رعایت تمام اصول شروع به کار کرده باشند اما در نهایت به موفقیت نرسند. گاهی اوقات این عدم موفقیت آژانس تبلیغاتی ناشی از نقص در حل موانع، کاستی‌ها و سختی‌های مسیر است.

یک تیم تبلیغاتی خوب و مجرب بر اساس تجربیات پیشین خود از بروز مشکلات در مسیر جلوگیری کرده و در صورت مواجهه شدن با سختی‌ها، آن‌ها را پذیرفته و در راستای حل هر چه بهتر آن‌ها برمی‌دارد.

تضمین نتیجه

اگرچه نباید از یک کانون تبلیغاتی توقع معجزه داشت اما، در نهایت فعالیت آن‌ها باید به نتیجه مطلوب برسد. اغلب اوقات شاهد بدقولی و عدم رسیدن به هدف در زمان تعیین شده هستیم.

آن‌چه در نهایت انتظار داریم رسیدن به هدفی مشخص و توسعه شرکت مخاطب است. بنابراین باید مسیر تبلیغات مطابق با هدف غایی ترسیم شود، از صفحات وب مدیریت شده و تبلیغات منظم استفاده شود.

همچنین می‌بایست در تمام طول مسیر نکات ریز و درشت مهم چون دقت به رنگ لوگوی سازمان در تبلیغات، بهینه‌سازی وبسایت و ... توجه داشت.

سخن نهایی

فراموش نکنید که سازمان‌ها و شرکت‌ها به دنبال یک کانون تبلیغاتی حرفه‌ای هستند:

کانونی که متشکل از متخصصین خلاق و علاقه‌مند باشد.

متعهد و صادق باشد.

نتیجه کار خود را تضمین کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آژانس تبلیغاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیمی از دانشمندان آلمان، ایالات متحده آمریکا و لوکزامبورگ داده‌های بیش از ۱۴ هزار نفر را که در یک تحقیق طولانی‌مدت شرکت کرده بودند، مورد بررسی قرار دادند.

شرکت‌کنندگان در این تحقیق بین سال‌های ۱۹۱۱ تا ۱۹۷۴ میلادی به دنیا آمده و متعلق به نسل‌های مختلف بودند. این افراد که بین ۴۰ تا ۱۰۰ سال داشتند، به ۸ پرسش طی یک دوره زمانی ۲۵ ساله پاسخ می‌دادند.

یکی از سوالات اصلی این بود که «در چه سنی کسی را پیر توصیف می‌کنید؟»

متولدین سال ۱۹۱۱ میلادی در پاسخ به این سوال گفتند که پیری به طور متوسط در سن ۷۱ سالگی شروع می‌شود؛ و هنگامی که همین پرسش از متولدین سال ۱۹۵۶ میلادی پرسیده شد که اکنون به سن ۶۵ سالگی رسیده بودند، آن‌ها آستانه پیری را سه سال دیرتر دانستند و ۷۴ سالگی اعلام کردند.

مارکوس وتشتاین، عضو این تیم تحقیق در گزارشی می‌نویسد: «امید به زندگی افزایش یافته است و برخی از جنبه‌های سلامت نیز در طول زمان بهبود یافته است؛ به طوری که افراد در سنین خاصی که در گذشته پیر محسوب می‌شدند، اکنون دیگر مسن تلقی نمی‌شوند.»

همین روند در سطح فردی نیز مشاهده شد. بگونه‌ای که هر شرکت کننده پس از چهار یا پنج سال مسن‌تر شدن، تخمینش را برای شروع سالمندی یک سال افزایش می‌داد. زنان نیز آستانه پیری را بطور متوسط حدود دو سال دیرتر از مردان درنظر می‌گرفتند.

فاکتور‌های دیگری نیز وجود داشتند که بر تخمین فردی افراد تأثیر می‌گذاشتند؛ مثلا افرادی که مشکل سلامتی داشتند، تنهاتر بودند یا «احساس می‌کردند» مسن‌تر هستند، عموماً معتقد بودند مرحله کهولت زودتر شروع می‌شود.

البته این مطالعه دارای محدودیت‌هایی نیز بود؛ از جمله اینکه شرکت‌کنندگان همگی از یک کشور یعنی آلمان بودند. همچنین این احتمال وجود دارد که در فرهنگ‌های غیر اروپایی، «پیری» به گونه‌ای متفاوت دیده و توصیف شود.

در عصر حاضر، انسان‌ها طولانی‌تر از همیشه زندگی می‌کنند و با ادامه بهبود کیفیت زندگی و سلامت، احتمالا رسیدن به یکصدمین سالگرد زندگی بسیار رایج‌تر خواهد شد؛ به طوری که مردم شروع به طرح این سوال می‌کنند که آیا برای زندگی انسان محدودیتی وجود دارد یا خیر.

نتیجه این مطالعه در مجله Psychology and Aging منتشر شده است.

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • عکس مدارگرد «مارس اکسپرس» از لشکر عنکبوت‌ها روی مریخ!
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟