Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@20:54:07 GMT

الیزه: حال ماکرون رو به بهبودی است

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۴۹۳۹

الیزه: حال ماکرون رو به بهبودی است

خبرگزاری فارس: الیزه (کاخ ریاست جمهوری فرانسه) چهارشنبه بعد از ظهر به وقت تهران حال رئیس جمهور فرانسه که روزهای گذشته به کرونا مبتلا شده بود را رو به بهبودی اعلام کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» آزمایش کرونای «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در 17 دسامبر مثبت اعلام شد و او طی این مدت در قرنطینه به سربرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای گذشت شبکه خبری «BFM» تصاویر زنده‌ای را از او به عنوان رئیس نشست کابینه وزیران پخش کرد.

ماکرون گفته، اگرچه با توجه به وضعیت جسمانی باسرعت کمتری کار خواهد کرد، اما همچنان به موضوعاتی با اولویت اصلی مانند واکنش به بیماری کرونا و برگزیت خواهد پرداخت.

چندی قبل منابعی در کاخ ریاست جمهوری فرانسه گزارش دادند که امانوئل ماکرون رئیس جمهور این کشور به تب شدید، سرفه و کوفتگی بدنی مبتلا شده است.

کاخ الیزه سپس اعلام کرد، آزمایش کرونای امانوئل ماکرون مثبت شده و او به مدت هفت روز در قرنطینه خواهد ماند. پیش از این برخی علائم مرتبط به ویروس کرونا در رئیس‌جمهور فرانسه مشاهده شده بود که پس از آن تحت آزمایش قرار گرفت و نتیجه آزمایش مثبت اعلام شد.

وزیر بهداشت فرانسه روز دوشنبه گفت با وجود اقدامات صورت گرفته، این کشور هنوز نتوانسته موج دوم کرونا را مهار کند. «اولیور وران» وزیر بهداشت فرانسه گفت که موج دوم کرونا در این کشورهنوز پا برجاست.

وزیر بهداشت فرانسه در توییتی در این زمینه نوشت، وضعیت همه گیری در فرانسه کماکان شکننده و این ویروس کماکان در حال پخش است و دیگر خبری از کاهش مبتلایان به کرونا مشاهده نمی‌شود. او نوشت: «هنوز موج دوم دست از سر ما برنداشته است.»

منبع: فردا

کلیدواژه: الیزه مکرون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی

آفتاب‌‌نیوز :

پاری‌سن‌ژرمن برای سومین سال پیاپی و دوازدهمین بار در تاریخ قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد. یکشنبه‌شب در ادامه هفته سی‌ویکم لوشامپیونه لیون در خانه موناکو را شکست داد تا قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه قطعی شود. به این ترتیب شاگردان لوئیس انریکه با ۷۰ امتیاز و سه هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی در لیگ یک فرانسه را قطعی و جایگاهشان را در صدر جدول پرافتخارترین تیم‌های این کشور تثبیت کردند.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، در پیامی نوشت: قهرمانی در لیگ فرانسه زیباست، اما قهرمانی برای دوازدهمین بار در تاریخ لیگ فرانسه اتفاق خاص‌تری است. این قهرمانی را به همه بازیکنان، لوئیس انریکه، سرمربی تیم، لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی و همه هواداران و اعضای باشگاه تبریک می‌گویم.

در ادامه پیام مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن آمده است: تیم از ابتدای فصل در کنار هم و بسیار متحد بود. نباید هواداران را فراموش کرد که همواره و با هر نتیجه‌ای در کنار تیم بودند. به عنوان یک خانواده از این لحظه لذت خواهیم برد. بازی به بازی ادامه می‌دهیم و تا آخرین لحظه برای هدف بزرگ خود خواهیم جنگید.

پاری‌سن‌ژرمن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کرده و بسیار امیدوار است برای نخستین بار در تاریخ قهرمان این رقابت بزرگ شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند