Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:48:12 GMT

کلینیک حقوق کودک در یزد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۴۹۴۷

کلینیک حقوق کودک در یزد افتتاح شد

به گزارش ایرنا،  این مرکز طبق توافق‌نامه شهرداری یزد با وزارت دادگستری در راستای ارائه خدمات مناسب، ضروری و به روز به کودکان سالانه به صورت علمی فعالیت می‌کند.

این کلینیک و انجمن علمی در ارتباط با حقوق کودکان،  وظیفه آموزش، مشاوره و معاضدت‌های اجتماعی و حقوقی مرتبط با جامعه هدف را با همکاری سایر تشکل‌ها انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یزد به اهمیت و جایگاه دفاع از حقوق کودکان و گسترش این مراکز اشاره کرد و گفت: دفاع شهرداری از حقوق شهروندان جزو  وظایف ذاتی این نهاد است که پیگیری می‌شود.

جمال‌الدین عزیزی در این آیین افزود: برای حمایت از حقوق کودکان به عنوان آینده‌سازان جامعه بابد همه نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف این حوزه همکاری لازم داشته باشند.

تمامی موضوع‌ها و برنامه‌های مرتبط با بخش کودک در استان از طریق این مرکز پیگیری و بر حسب ضرورت برای ارتقا و آموزش جامعه هدف تلاش لازم صورت می‌گیرد.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها دادگستری یزد مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری یزد مشارکت های مردمی دادگستری یزد مشارکت های مردمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین‌نیا، فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی و احمد مقیمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 749809

دیگر خبرها

  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • بحران کودک‌همسری در آمریکا
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق