Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ اکرم فداکار در نشست هماهنگی برگزاری رویداد ۱۰۰ استارت‌آپ که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، ضمن اشاره به ظرفیت های استان یزد در حوزه فناوری و نوآوری، خاطرنشان کرد: تاکنون تلاش شده ‌است با وجود نهادهای بومی تامین مالی و توسعه بازار مانند صندوق پژوهش و فناوری یزد ‌و فن بازار منطقه ای یزد و مشارکت بخش صنعت و کارآفرینان یزدی، سرمایه‌گذاری لازم برای سرمایه پذیران فعال در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فداکار ادامه داد: در ‌استان شرایط خوبی برای توسعه این زیست بوم به وجود آمده است اما علاقه مندیم رویداد کاروان سرمایه‌گذاری استانی ۱۰۰ استارت‌آپ به خوبی در یزد برگزار شود و از این فرصت ارزشمند هم برای سرمایه گذاری و هم برای سایر برنامه های جانبی رویداد استفاده کنیم.
وی از همه دستگاه‌های استان خواست تا فعالانه با کاروان استانی رویداد ۱۰۰ استارت‌آپ به ویژه در حوزه اطلاع رسانی و افزایش حضور تیم های استارت آپی همکاری کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با اشاره به نقش مهم عناصر زیست بوم کارآفرینی و نوآوری استان در این رابطه، گفت: امیدواریم اتاق بازرگانی ‌و مراکزی مانند مرکز نوآوری صنعتی و مرکز خلاقیت شهرداری در کنار دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری، شتاب‌دهنده‌ها و سایر نهادهای زیرساختی و پشتیبان زیست بوم، نقش پررنگ تری در برگزاری رویداد داشته باشند.
فداکار در پایان سخنان خود تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا سرمایه گذاری در استارت‌آپ ها نیز مانند سرمایه‌گذاری در سایر بخش ها کاهش یافته است که امیدواریم با برگزاری رویداد کاروان سرمایه گذاری ١٠٠ استارت‌آپ و انعکاس خوب و شایسته رسانه‌های استان از این رویداد، سرمایه گذاران جدید به ویژه سرمایه گذاران بومی شناسایی و معرفی شوند.
گفتنی است «۱۰۰ استارت‌آپ» برنامه پیوسته سرمایه‌گذاری و شتابدهی غیرمتمرکز است که با همکاری شبکه‌ای از راهبران نام‌آشنای زیست‌بوم کارآفرینی، شتاب‌دهنده‌های همکار و نهادهای خصوصی و دولتی از یک سال گذشته آغاز شده و تلاش می‌کند فرآیند شتاب‌گیری استارت‌آپ‌ها را پیگیری و تسهیل کند.
کاروان سرمایه گذاری استانی ۱۰۰ استارت‌آپ پس از سفر به استان‌های گیلان، قم، اصفهان و کردستان، در آینده نزدیک مهمان استان یزد خواهد بود.

48

کد خبر 1469158

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد کاروان سرمایه گذاری ۱۰۰ استارت آپ زیست بوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نگرانی‌های هواداران استقلال و کادرفنی آبی‌ها، حفظ بازیکنان و ستاره‌های تیم است. نفراتی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد که البته نکونام و دستیارانش نیز علاقه‌مند به تمدید قرارداد و حفظ برخی از این نفرات هستند.

سرمربی آبی‌ها در نشست خبری پیش از دیدار فردا برابر ذوب‌آهن با پرسشی از سوی خبرنگاران مبنی بر وضعیت مدیریت روبه‌رو شد که او اعلام کرد از هفته آینده، کار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم آغاز خواهد شد.

نکونام در بخشی از صحبت‌هایش گفت: آقای علی عسگری و شهریاری نشان دادند چقدر تیم و باشگاه برای‌شان مهم است و اینکه بتوانیم کارها را درست انجام دهیم. آینده در دستان این عزیزان است. ما هیچ قولی نمی‌توانیم بدهیم، مگر اینکه قول دهیم همه تلاش‌مان را انجام دهیم.

او ادامه داد: در جلساتی که با این عزیزان و مخصوصاً فرشید سمیعی (سرپرست باشگاه) داشتیم تمام برنامه‌ریزی برای این پنج هفته خواهد بود و همین‌طور کار تمدید قرارداد با بازیکنان نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۳۰۰ شرکت در نمایشگاه الکامپ/ «الکامپ استارز» سکویی برای معرفی استارت‌آپ‌های نوپا
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی
  • اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!
  • استفاده مایکروسافت از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی دقیق‌تر آب‌وهوا
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال