Web Analytics Made Easy - Statcounter

بی تردید رقابت بین سیدحسین حسینی و رشید مظاهری در نهایت به نفع استقلال تمام خواهد شد

هنوز رقابت بین دو دروازه بان استقلال تمام نشده و سیدحسین حسینی تلاش می کند برای خود جایی در ترکیب آبی ها باز کند.

به گزارش طرفداری، شاید زمانی که رشید مظاهری با استقلال قرارداد امضا کرد خیلی ها حدس می زدند سیدحسین حسینی از این تیم جدا شود اما با نظر منفی محمود فکری او ماند و این قول را گرفت که اگر آماده باشد درون دروازه استقلال قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود فکری در 2 هفته اول حسینی را بازی داد اما دریافت 2 گل در بازی با فولاد باعث شد از بازی با ماشین سازی مظاهری درون دروازه قرار بگیرد.

مظاهری در طول 5 بازی که درون دروازه استقلال قرار گرفته تنها یک گل دریافت کرده و بارها با واکنش های خود دروازه آبی ها را نجات داده اما این بدان معنی نیست که حسینی دست از تلاش بکشد.

حسینی این روزها منتظر فرصت است تا بتواند شایستگی خود را اثبات کند و به طور قطع رقابتی که بین او و مظاهری وجود دارد در نهایت به نفع استقلال تمام خواهد شد.

در این بین نباید فراموش کرد حسینی زمانی بهترین نمایش هایش را داشت که رقیبی به نام مهدی رحمتی را کنار خود می دید و وقتی رقیبی نداشت کم کم افت کرد و حالا جای ثابت خود در ترکیب را از دست داده است.

 

همچنین بخوانید:

دستان رشید مظاهری احمد موسوی را نجات داد!

رشید مظاهری مصدوم نیست

آتیلا حجازی: حضور حسینی کنار مظاهری یک امتیاز بزرگ برای استقلال است

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیدحسین حسینی رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می درخشی و همه ما را خوشحال می کنی."

بهزاد غلامپور، مربی گلرهای استقلال نیز با انتشار پستی برای خالدآبادی، به شاگردش روحیه داد تا بتواند در بازی با تراکتور، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس