Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت النشره، سعد حریری، نخست‌وزیر مکلف لبنان بعد از دیدار امروز، چهارشنبه با میشل عون، رئیس‌جمهوری در کاخ بعبدا اظهار کرد: ما می‌توانیم فروپاشی را متوقف کنیم و آن نیاز به دولت کارشناسان و متخصصان دارد. من به همه تاکید می‌کنم که همچنان مصر به تشکیل دولت متخصصان هستم، میشل عون نیز بر این مساله اصرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: تا زمان تشکیل دولت متخصصان دست از تلاش بر نمی‌دارم و فروپاشی نیاز به دولت متخصصان دارد تا در مسیر اصلاحات قدم بردارد.

حریری تصریح کرد: اختلاف احتمالا نتیجه اعتماد از دست رفته در سال‌های گذشته است که باید بین گروه‌های سیاسی آن را احیا کنیم.

وی خاطرنشان کرد، سیاستمداران دیگر وقتی ندارند و باید بدانند که کشور خیلی سریع رو به نابودی است و بهتر است که دولتی متخصص از کارشناسان غیرسیاسی تشکیل شود و وزیران بر امر اصلاحات متمرکز شوند نه بر آنچه سعد حریری می‌خواهد. ما خواهان افرادی هستیم اگر اشتباه کرده‌ایم به ما نه بگویند و ما از آنها برای مصلحت کشور استفاده می‌کنیم.

نخست‌وزیر مکلف تاکید کرد: شاید در تشکیل دولت تاخیر کردیم و شاید این مساله بار فشاری بر کشور تحمیل می‌کند اما می‌توانیم تاکید کنیم عون مصر است که دولت تشکیل شود و ما به ارتباطات‌مان تا تشکیل دولت ادامه خواهیم داد.

او اظهار کرد: تصمیمات سخت و سریعی را اتخاذ خواهیم کرد و این تنها راه تلاش با هم‌پیمانان خارجی برای بازگرداندن لبنان به جایگاه عادی سابقش است.

حریری همچنین ابراز امیدواری کرد: تیم‌های سیاسی فکر کنند که در زمستان هستیم و منازلشان در اثر انفجار بندر بیروت ویران شده و باید دولت در اسرع وقت تشکیل شود و شهروندان احساس کنند که شبکه امنیتی آنها را حمایت می‌کند. همچنین انتظار داریم که تمام گروه‌ها در طول کریسمس به فکر مردم نیازمند باشند و بدانند که باید دولت وجود داشته باشد و ارتش و گروه‌های امنیت داخلی نیاز به تامین مایحتاج دارند. مردمی که شغلی ندارد از هیچ چیزی شکایت نمی‌کنند. بزرگی لبنان به لبنانی‌هاست و ما به عنوان لبنانی‌ها قادریم که این فروپاشی را متوقف کنیم و باید همه کرنش داشته باشیم و به مصلحت کشور توجه کنیم تا فداکاری به خاطر کشور برای ما راحت شود.

311311

کد خبر 1469179

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سعد حریری لبنان دولت متخصصان تشکیل دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است

گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، مسعود مرادی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در جریان بازدید وزیر نیرو از این مجموعه با تاکید بر اینکه متخصصان شرکت بی‌وقفه در حال آماده‌سازی واحدهای نیروگاهی کشور برای تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال هستند، ادامه داد: به منظور ارتقای آمادگی واحدهای نیروگاهی کشور برای گذر موفق از روزهای اوج مصرف امسال تعداد ۱۸۰ پروژه تعمیراتی به ظرفیت ۱۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات توسط این شرکت در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران یادآور شد: در طی یکسال گذشته ۱۶ هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه‌ها در این مجموعه ساخته شده است که انجام این اقدامات موجب جلوگیری از خروج ۸۰ میلیون یورو ارز از کشور شده است.
وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر مجموعه تعمیرات نیروگاهی ایران حرکت فزاینده‌ای در رفع کامل وابستگی و خودکفایی ساخت قطعات و بازسازی تجهیزات نیروگاهی برداشته است، اظهار کرد: دانش ساخت داخل صنعت نیروگاهی در کشور به عالی‌ترین حد ممکن خود رسیده و ایران به جمع پنج کشور دارنده فناوری ساخت قطعات نیروگاهی پیوسته است.

مرادی با تاکید بر اینکه هیچگونه وابستگی به خارج از کشور برای تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی نداریم، افزود: در حال حاضر متخصصان داخلی علاوه بر رفع نیازهای کشورمان، در حال صدور خدمات فنی و مهندسی در این بخش و تعمیرات واحدهای نیروگاهی کشورهای منطقه هستند.
شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند صنعت برق کشور با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار و خط مشی انجام تعمیرات تخصصی و فوق‌تخصصی در زمینه صنعت برق، نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مولد در زمینی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع در استان البرز واقع شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899609

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم