Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@17:04:43 GMT

سربازان فناور جذب می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۶۴۳۲

سربازان فناور جذب می‌شوند

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای جذب سرباز فناور فراخوان منتشر کرد.

به گزارش ایمنا بر اساس اعلام روز چهارشنبه بنیاد ملی نخبگان؛ با توجه به گفتمان‌سازی انجام شده از سوی معاونت علمی و فناوری پروژه سرباز فناور و امریه سربازی در این معاونت و دیگر دستگاه‌های اجرایی گسترش یافته است.

براساس نیازمندی‌های معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، نیروهای امریه سربازی باید در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های دولتی فارغ‌التحصیل شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اولویت پذیرش با فارغ التحصیلان رشته‌های مدیریت مالی، اقتصاد و حسابداری است. نیروهای امریه متقاضی استفاده از این فرصت کاری، باید بر مجموعه نرم‌افزار آفیس تسلط کامل داشته باشند. همچنین آشنایی ابتدایی با برنامه نویسی کامپیوتر نیز یکی دیگر از شرایط پذیرش است.

برابر قانون، نیروهای متقاضی پذیرش به عنوان سرباز فناور و امریه سربازی در نهادهای دولتی نباید از غیبت برخوردار باشند. داوطلبان باید ساکن استان تهران باشند. علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را به نشانی الکترونیک tbf.co@chmail.ir  ارسال کنند. 

منتخبان پذیرفته شده دوره خدمت سربازی خود را به صورت امریه در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری سپری می‌کنند.

با توجه به گفتمان‌سازی انجام گرفته از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌های دولتی، فارغ‌التحصیلان با استعداد و نخبه دانشگاهی را به عنوان امریه جذب می‌کنند.

امریه سرباز فناور نیز، نام یکی دیگر از بسته‌های خدمتی این معاونت است که به شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان فناور زیست‌بوم نوآوری کشور اختصاص یافته است.

بر اساس این گزارش، مهلت ارسال رزومه تا ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ است.

کد خبر 463800

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوان امریه سربازی مدیریت مالی اقتصاد حسابداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست امریه سرباز سرباز فناور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: عملیات وعده صادق به دنیا اثبات کرد که جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی دارای علم و فناوری بومی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در دیدار با آیت الله اعرافی که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار داشت: کشور از نظر علمی دارای وضعیت بسیار خوبی است.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق دو رکن مفید داشت، افزود: رکن نخست این است که به دنیا اثبات شد که جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی دارای علم و فناوری بومی است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور بیان کرد: رکن دوم نیز این بود که به دنیا اثبات شد که جمهوری اسلامی در عرصه جهانی شجاعت استفاده از این علم و فناوری را دارد.

وی با بیان اینکه پس از این عملیات شاهد تغییر نگاه دنیا به جمهوری اسلامی هستیم، گفت: خوشبختانه سال گذشته اتفاقات مثبتی در عرصه علم و فناوری رقم خورد.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه در عقد قرارداد با مجموعه‌های مختلف سال گذشته رشد 5 برابری داشتیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته شرکت‌های دانش بنیان توانستند 530 همت فروش داشته باشند.

وی از رشد 6 برابری منابع در سال گذشته یاد کرد و گفت: سال گذشته عزم جدی در عرصه هوش مصنوعی منجر به راه‌اندازی مرکز ملی هوش مصنوعی شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • در حوزه مالکیت فکری بسیار عقب هستیم