Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرکل پست هرمزگان با اشاره به کلیپ رقص یکی از مدیران زیر مجموعه در ساختمان اداری این اداره، گفت: این کارمند خاطی برکنار شد. با این حال، مسئولان روابط عمومی پست کشور اخراج این کارمند را تکذیب کرده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ عبدالله عبدلی مدیرکل پست هرمزگان گفت: امروز کلیپی در فضای مجازی با محتوایی خارج از عرف و ناشایست در ساختمان اداری این اداره کل منتشر شد که ضمن عذرخواهی و اظهار تاسف و تاثر از رخداد چنین اتفاقی اعلام می کنم فرد مذکور به دلیل اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی و اداری در محل کار از سمت خود برکنار و به واحد تخلفات اداری معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به نوشته خبرگزاری مهر، همچنین شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای، رفتار مدیر روابط عمومی پست استان در محل کار خود را محکوم کرد و نوشت: از استاندار هرمزگان به عنوان نماینده عالی دولت در استان و دادگستری استان به عنوان مدعی العموم مطالبه می‌کنیم با ورود جدی به موضوع و برخورد با مسببان این اقدام هتاکانه و جریان منتشرکننده آن که به دنبال قبح‌شکنی فضای اجتماعی استان است، مانع از تکرار چنین وقایع تلخی گردند. این انقلاب و نظام به برکت خون هزاران شهید و نثار جان شیر مردانی آبیاری شده است که راه امام، اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) فراموش و کمرنگ نشود، اما متأسفانه اخبار و موضوعاتی را می‌شنویم که حکایت به بیراه رفتن برخی مسئولین از خط انقلاب و شئونات اجتماعی دارد، باید شاهد رقاصی مدیر روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان باشیم. بی شک امروز که انقلاب اسلامی نیاز به تقویت بنیه معنوی خود دارد و باید توسط مسئولان معنوی، سیاسی و فرهنگی راه‌های گسترش فرهنگ دینی پایه‌ریزی و تقویت شود، متأسفانه فرهنگ ضدارزشی و غربی که با هدف از بین بردن هویت اسلامی و انقلابی ملت ایران به‌وسیله بدخواهان برنامه‌ریزی شده و توسط برخی مدیران ترویج می‌گردد، هویدا می‌شود. چطور مدیر روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان به خود اجازه می‌دهد در مقابل چندین نفر از بانوان، اقدام به برپایی رقص به هر بهانه‌ای کند؟ مقام معظم رهبری سال‌هاست درباره نفوذ صحبت می‌کنند، مدیران بالادستی بایستی مجموعه تحت شعاع خود را از نفوذ فرهنگی که منجر ترویج اعمال ضدارزشی و ضد دینی در جامعه خواهد شد حراست کنند. «در فرهنگ -این دوستانی که مرتبط با مسئله‌ی فرهنگ هستند جدّاً توجّه کنند- ما مواجه هستیم با یک حمله‌ی همه‌جانبه؛ یک جبهه‌ عظیمی از لحاظ فرهنگی دارند به ما تهاجم میکنند؛ این هم در خلال حرفهایشان هست، البتّه ما میدانستیم این حرف را، امّا حالا دیگر خودشان هم صریحاً میگویند که «غلبه‌ی بر جمهوری اسلامی و غلبه‌ی بر حاکمیّت اسلام، با جنگ نظامی و با تحریم اقتصادی موفّقیّت‌آمیز نیست، [بلکه]با کار فرهنگی و نفوذ فرهنگی موفّقیّت‌آمیز است؛ ذهن‌ها را باید تغییر داد، روی مغزها باید کار کرد، هوس‌ها را باید تحریک کرد»؛ این را الان صریح می‌گویند.» 

با این حال، مدیر کل ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‏روابط عمومی شرکت ملی پست در توئیتی نوشت: پست و پستچی‌ها همواره پیام‌‌آوران دوستی و آرامش برای مردم دنیا بوده و هستند. خبری که درباره اخراج یکی از کارشناسان پست هرمزگان در فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد. در خصوص رفتار خارج از عرف، تخلف وی در نظام انضباطی اداری پیگیری خواهد شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رقص اداره پست بسیج مدیر روابط عمومی کل پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به دستاوردئهای سفر دوم هیات دولت سیزدهم به استان سمنان بیان کرد: دستگاه های اجرایی را موظف کردیم که تک تک کارگروه های پیگیری مصوبات سفر استانی هیات دولت به استان سمنان را تشکیل و تمام مصوبات را تا اجرای کامل دنبال کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفرهای استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی به روستاهای استان نیز دیگر موضوعی است که باید پیگیری شود، تاکید کرد: ابلاغ پیگیری و به نتیجه رسیدن این مصوبات نیز صورت گرفته است.

استاندار سمنان ضمن اشاره به تداوم سیاست دیدارهای چهره به چهره مسئولان استانی با مردم در دورترین نقاط استان در سال جاری بیان کرد: حضور مسئولان و مدیران کل دستگاه های اجرایی از دورترین روستاهای بخش خارتوران تا مساجد بزرگترین شهرها امسال هم ادامه خواهد داشت چرا که عقیده داریم این اقدامات در کنار گره گشایی از مردم، امید افزایی را نیز صورت می دهد.

هاشمی با بیان اینکه روابط عمومی ها دیگر موضوعی است که بسیار برای ما تاکید دارد، گفت: مردم باید از طریق روابط عمومی ها و رسانه ها از عملکرد دستگاه های اجرایی استان سمنان آگاه شوند.

وی افزود: دستور ارزیابی عملکرد مدیران در زمینه ارتباط شان با روابط عمومی ها در سراسر استان سمنان داده شده تا مدیران همانطور که به مدیر مالی اداری اهمیت می دهند به مدیر روابط عمومی هم اهمیت دهند لذا باید مدیران دستگاه های اجرایی جایگاه روابط عمومی را بالا ببینند.

استاندار سمنان بیان کرد: روابط عمومی ها در خط مقدم تبیین عملکرد دولت و امید افزایی در سراسر استان سمنان هستند و از مدیران خواسته ایم که به این موضوع اهمیت بدهند و حتماً در ارزیابی هایمان به این موضوع نیز توجه خواهیم داشت.

هاشمی با بیان اینکه امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد، تاکید کرد: اگر ما مردم را از عملکرد مان مطلع نسازیم گویا کاری انجام نداده ایم و این درست و قابل قبول نیست.

به گزارش مهر، سفر اول هیات دولت سیزدهم به استان سمنان آبان ۱۴۰۰ و سفر دوم فروردین ۱۴۰۳ صورت گرفت.

کد خبر 6092785

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند