Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:38:17 GMT

رحمتی: ما موش آزمایشگاهی داوران جدید نیستیم

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۶۵۲۷

رحمتی: ما موش آزمایشگاهی داوران جدید نیستیم

سرمربی شهرخودرو با انتقاد از عملکرد کمیته داوران، معتقد است آنها داورهای جدید را برای دیدارهای شهرخودرو انتخاب می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار شهرخودرو و آلومینیوم در مشهد با تساوی دو – دو به پایان رسید و تیم ها امتیازات را تقسیم کردند. مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو به دستور سازمان لیگ حق حضور در کنفرانس های خبری را ندارد و به همین دلیل او خارج از میکسدزون استادیوم امام رضا (ع) پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمتی پس از تساوی تیمش در برابر آلومینیوم اراک گفت: دوست دارم در کنفرانس های خبری قبل و بعد از بازی شرکت کنم و پاسخگوی اتفاقات باشم ولی سازمان لیگ به ما اعلام کردند به دلیل اینکه من کارت مربیگری ندارم، نمی توانم در کنفرانس های خبری شرکت کنم. من هم به تصمیمشان احترام می گذارم و سعی میکنم بعد از بازی در میکسدزون صحبت هایم را مطرح کنم.


رحمتی در مورد دیدار با آلومینیوم نیز گفت: ما این تیم را آنالیز کرده بودیم و با آمادگی کامل به این دیدار آمده بودیم و نقاط ضعف و قدرتشان را می دانستیم. مشخص بود که باید در بازی چه کاری را انجام دهیم. در ابتدای بازی موقعیت های جسته و گریخته ای را بدست آوردیم. روی دو ضربه ایستگاهی دو گل را دریافت کردیم ولی توانستیم به بازی برگردیم و تا خواستیم خودمان را پیدا کنیم، 10 نفره شدیم که این هم از اثرات جوان بودن تیم است.


بین دو نیمه تعویض هایی داشتیم و سعی کردیم بازی را ببریم و حتی 10 نفره به دنبال پیروزی بودیم. نیمه اول بدشانسی آوردیم ولی خد ارا شکر توانستیم بازی را مساوی کنیم. امیدوارم در بازی های بعدی امتیازات این بازی را جبران کنیم.


رحمتی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: از روز اول که تیم ما تشکیل شد، نفرات جدیدی به تیم ما اضافه شدند و فکر میکنم 10 نفره شدن در این بازی خیلی به ما کمک کرد. من در آخر بازی بابت زحمات بچه ها از آنها تشکر کردم. ما در نیمه دوم به انسجام و همدلی تیمی رسیدیم. بازیکنان با تمام انرژی برای تیم زحمت کشیدند و به دنبال پیروزی بودند. فکر میکنم اتفاقات خیلی خوبی بود و ان شالله روند صعودیمان را از این بازی شروع می کنیم و در بازی های بعدی امتیازات از دست رفته را جبران می کنیم.


سرمربی شهرخودرو در مورد نحوه قضاوت داور مسابقه گفت: من از روز اول گفته ام که در مورد داوری صحبت نمی کنم ولی از دپارتمان داوری خواهش میکنم به وضعیت داوری برسند. مالک تیم ما از جیب خودش خرج می کند. تیم ما یک مربی و بازیکنان جوانی دارد. ما موش آزمایشگاهی نیستیم که هر داوری در اولین قضاوت هایش، بازی شهرخودرو را داوری کند.


او ادامه داد: آنها آزمون و خطای داورهایشان را بر روی ما تست می کنند. انتخاب داورها به ما ربطی ندارد. می توانید آمار بگیرید که در این چند وقت اخیر چند داور را برای تیم ها انتخاب کرده اند. نمی خواهم در مورد اتفاقات و اشتباهات داوری صحبت کنم فقط مجددا می گویم که ما موش آزمایشگاهی نیستیم و همین جمله کفایت می کند.

شهر خودرو سید مهدی رحمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو سید مهدی رحمتی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری لیگ برتر فقط در دو مسابقه رفت و برگشت دربی پایتخت از تکنولوژی ویدئویی برای داوران استفاده شد و هیچ مسابقه دیگر در رقابت‌های داخلی به این سیستم مجهز نبود، اما این استثنا برای جدال استقلال و پرسپولیس از فصل بعد برداشته می‌شود.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار ما کسب کرده، دیگر در تک بازی‌ها از وی‌ای‌آر استفاده نخواهد شد و مثل این فصل که دربی با تکنولوژی داور ویدئویی انجام گرفت و سایر بازی‌ها بدون این سیستم بود، چنین اتفاقی نمی‌افتد.

باید تمام ورزشگاه‌های فوتبال ایران که میزبان لیگ برتر هستند، به سیستم تکنولوژی کمک داور ویدئویی تجهیز شوند تا بدون استثنا در همه بازی‌ها از این سیستم بهره ببریم.

مقرر شده بود در اوایل اردیبهشت ماه کلاس وی‌ای‌آر برای داوران لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود که فیفا زمان برگزاری این دوره آموزشی را به تعویق انداخت و قرار است در آینده این اتفاق بیفتد و داوران ایرانی پای کلاس مدرسین فیفا بنشینند.

همچنین احتمال استفاده از وی‌ای‌آر در فینال جام حذفی نیز رد شد و چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ چراکه تا زمان تجهیز همه ورزشگاه‌ها به این سیستم، برای یک بازی خاص از وی‌ای‌آر استفاده نمی‌شود و کمیته داوران فدراسیون فوتبال روی این موضوع تاکید جدی دارد.

گفتنی است مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش اعلام کرد 6 دستگاه وی‌ای‌آر وارد ایران شده که این دستگاه‌ها از کشور چین بوده ولی هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری