Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا سلیم ساسانی مسئول بسیج اصناف کرمانشاه با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی اجباری صنوف غیرضروری گفت : تعطیلی‌های مذکور طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا استان کرمانشاه در کاهش مبتلایان جدید به کرونا بسیار تأثیرگذار بوده است.

او گفت : گشت نظارت و بازرسی اتاق و بسیج اصناف در راستای تمکین به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعطیلی مشاغل با همکاری فرمانداری کرمانشاه، نماینده دادستانی، بازرسی اصناف، بهداشت، شهرداری، تعزیرات، اماکن و نیروی انتظامی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج اصناف کرمانشاه با بیان اینکه در گشت‌های نظارت و بازرسی برخی از واحد‌های صنفی پلمب شدند، افزود: هم اکنون روند قانونی رسیدگی به تخلفات واحد‌های صنفی به طور جدی در حال پیگیری است.

ساسانی با اشاره به وجود ۶۰ هزار واحد صنفی در کرمانشاه ادامه داد: ۴۲ هزار واحد صنفی در ایام اعمال محدودیت‌ها غیرضروری شناخته شدند که از این تعداد حدود ۸۵ درصد واحد‌ها تعطیلی را جدی گرفته و در ایام مذکور هیچ گونه فعالیتی نداشتند.

او با اشاره به شرایط کنونی ویروس منحوس کرونا ادامه داد: هم اکنون تمامی واحد‌های صنفی موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بازار و تمام واحد‌های صنفی نباید نادیده گرفته شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق اصناف اصناف و بازار اصناف و بازاریان ویروس کرونا واحد های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان