Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:57:21 GMT

طلسم روستایی در پیکان بالاخره شکست(عکس)

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۶۶۱۴

طلسم روستایی در پیکان بالاخره شکست(عکس)

امیر روستایی بعد از بدشانسی های زیاد موفق شد اولین گل خود را برای پیکان به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سابق پرسپولیس در جریان بازی پیکان و سایپا در هفته هشتم لیگ برتر موفق شد اولین گل خود را با پیراهن سرمه ای پوشان بزند و از زیر فشار چند هفته ای خارج شود. امیر روستایی که محصول آکادمی باشگاه پیکان است و سال گذشته به پرسپولیس رفته بود، امسال به صورت قرضی بار دیگر پیراهن پیکان را پوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در این فصل بدشانسی های زیادی در امر گلزنی آورد. علاوه بر موقعیت هایی که در چند بازی با بدشانسی از دست داد و نتوانست گل بزند، دو ضربه پنالتی تیمش را هم مقابل شهرخودروی مشهد و آلومینیوم اراک نتوانست به گل تبدیل کند تا تحت فشار زیادی قرار بگیرد.

 


طی روزهای گذشته اعضای تیم پیکان و به خصوص کادرفنی سعی کردند روستایی را از نظر روحی آماده کنند تا این بازیکن بتواند با ثبت اولین گل فصل از زیر فشار خارج شود که در جریان مسابقه امروز با سایپا این اتفاق رخ داد.


روستایی در بازی امروز در یک صحنه با توپ ربایی به موقع موفق شد تک گل تیمش را بزند و با خوشحالی خاص خودش این گل را جشن بگیرد. بی تردید شکوفایی روستایی و خارج شدن او از فشار گلزنی در آینده بیشتر به سود پیکان و شاگردان مهدی تارتار خواهد بود.

 

پیکان امیر روستایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان امیر روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود