Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، یک منبع امنیتی عراق گزارش داد که یک گروه از نیرو‌های زرهی آمریکا وارد پایگاه «الحریر» واقع در بخش شقلاوه در استان اربیل شدند.

وبگاه «المعلومه» به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که یک گروه از نیرو‌های زرهی آمریکا از شمال شرقی سوریه وارد خاک عراق شده و پس از عبور از جاده سحیله ربیعه و گذرگاه مرزی سیمالکا وارد پایگاه الحریر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این منبع افزود که از یک هفته پیش شاهد پرواز هواپیما‌های آمریکایی در اربیل و اطراف آن هستیم و علاوه بر آن بر تعداد نیرو‌های آمریکایی در پایگاه الحریر افزوده شده است و یک گروه از نیرو‌های جدید نیز به این پایگاه وارد شده است.

چند روز قبل نیز هواپیما‌های آمریکایی به گشت‌زنی شبانه در آسمان شهر اربیل پرداختند که به گفته یک منبع امنیتی هدف از این پرواز‌ها انجام عملیات شناسایی در شهر و راه‌های خارجی آن بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی پایگاه الحریر اربیل نیرو های زرهی آمریکا کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی گیلان افزود: طرح سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها از آبان سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

جهانگیر عبدی با بیان اینکه تا کنون سلامت ۲۱ هزار و ۵۵۵ نوآموز سنجش و ارزیابی شده است، گفت: ۲۵۰ نیرو متخصص و مجرب در ۲۷ پایگاه سنجش مستقر شده اند تا کار سنجش نوآموزان را انجام دهند.

وی اضافه کرد: این مرکز جامع در نوبت صبح و ۳ پایگاه در ناحیه یک و دو رشت در نوبت عصر و یک پایگاه جامع هم در صومعه سرا کار سنجش سلامت نوآموزان را انجام می‌دهند. 

وی با بیان اینکه همه ساله برنامه «سنجش سلامت جسمانی» و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به دبستان و نیزغربالگری نوآموزان در تابستان اجرا می‌شد گفت: امسال برای نخستین بار در طول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ این طرح در حال اجرا است.

رئیس اداره آموزش وپرورش استثایی گیلان گفت: خانواده‌های نوآموزان می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش و پرورش «my.medu.ir» گزینه دولت من را وارد شده و با وارد کردن شماره تلفن همراه که به نام والد (پدر) است ثبت نام و نوبت گیری کنند تا زمان و روز و ساعت مرکز سنجش به آن‌ها برای مراجعه داده شود.

جهانگیرعبدی با تاکید براینکه دانش آموزانی که اول مهر امسال وارد پایه اول ابتدایی شوند باید سنجش شده باشند، افزود: دراین طرح توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانش آموزان برای ارتقای سطح یادگیری و ارتقای عملکرد بهینه فردی ، اجتماعی و تحصیلی برای پیشگیری از افت تحصیلی در آینده و ترک تحصیل آنها سنجش می‌شود.

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض آمریکایی نیرو‌های نیابتی ایران هستند!
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه