Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:00:00 GMT

این آخرین سفر مسی از بارسلون است؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۷۱۴۲

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا امروز به روساریو رسید.

به گزارش "ورزش سه"، سال 2020 به بهترین شکل ممکن برای لیونل مسی به اتمام رسید و حالا او بالاتر از پله و با 644 گل، رکورد بیشترین گل در لباس یک باشگاه در طول تاریخ را به خود اختصاص داده است. اما همچنان موقعیت و آینده لیونل مسی در بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار داشته و امکان جدایی او در پایان فصل وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیونل مسی دیشب و بعد از دیدار مقابل وایادولید، اسپانیا را به مقصد آرژانتین و روساریو ترک کرده و ساعاتی قبل به زادگاه خود رسید. رونالد کومان مرخصی چهار روزه ای به لیونل مسی و دیگر بازیکنان برای تعطیلات سال جدید داده و او باید به زودی دوباره راهی اسپانیا شود.

 

پس ممکن است این آخرین سالی باشد که بعد از 15 سال، لیونل مسی قبل از کریسمس بارسلون را به مقصد روساریو ترک می کند. به نظر می رسد دو باشگاه منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به شدت خواهان جذب این بازیکن هستند و با توجه به اتمام قرارداد لیونل مسی در پایان فصل، مشکلی نیز برای این جدایی وجود ندارد. در حال حاضر شاید تنها امید هواداران بارسلونا انتخابات ریاست این باشگاه باشد که حدود یک ماه دیگر برگزار می شود. اگر پروژه رئیس جدید مطابق میل لیونل مسی باشد، احتمال دارد او قراردادش را تمدید کرده و در نوکمپ ماندگار شود.

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد

به گزارش همشهری آنلاین، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی پس از بازی با نیویورک ردبولز (۶ بر ۲) دو رکورد جدید در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد.

در این دیدار لیونل مسی یک گل زد و پنج پاس گل داد. بدین ترتیب مسی نخستین بازیکن تاریخ MLS شد که در یک بازی ۵ پاس گل می‌دهد. او همچنین نخستین بازیکن MLS بود که در یک بازی در سیستم گل و پاس گل ۶ امتیاز کسب کرد.

مسی همچنین برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش توانست در یک بازی پنج پاس گل بدهد.

در این دیدار لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای اینتر میامی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم داد.

تیم فوتبال اینتر میامی با ۲۴ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد.

کد خبر 849255 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • هت تریک لوییس سوارز مقابل مقابل نیویورک رد بولز با پاس های لیونل مسی / فیلم
  • گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز / فیلم
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • لیونل مسی و ارسال 5 پاس گل در دیدار مقابل نیویورک رد بولز / فیلم
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • بارتون: مسی تغییر ژنتیکی داده شد!
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد