Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش   که گوش یک شهروند را به خاطر تصادف بریده بود، خبر داد.
به گزارش رکنا، چندی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن عده‌ای پس از فحاشی به یک مرد جوان، به آن حمله کرده و با قمه به سر و صورتش می‌کوبند.
سرهنگ سعید راستی معاون عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با میزان گفت: فردی که در ویدیو، قمه کشی می‌کند، جز اراذل و اوباش سطح دو سابقه دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی ادامه داد: این فرد پیشتر نیز سوابق درگیری و چاقو کشی دارد و یک بار دیگر نیز در شمال کشور دستگیر شده است.
وی با اشاره به علت دستگیری این متهم افزود: این ماجرای از یک تصادف آغاز شده که به درگیری و قطع گوش یکی از طرفین دعوا ختم شده است.
سرهنگ راستی اظهار کرد: علت این نزاع، تصادفی است که متهم، مقصر آن است. به نظر می‌رسد فرد شاکی از این راننده تقاضای خسارت می‌کند که این مرد به همراه چند نفر دیگر با قمه به وی حمله کردند و به سر و صورتش ضربه می‌زنند.
وی افزود: در حال حاضر علاوه بر خسارت و تخریبی بر خودروی فرد مذکور باقی مانده، لاله گوش او از وسط قطع شد و از آنجایی که گوش سیاه شده، نیاز به جراحی دارد.
معاون عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: قطعا با کسانی که اقدام به شرارت می‌کنند، برخورد قاطع خواهد شد و پلیس طرح‌های ویژه‌ای دارد که به صورت محسوس و نامحسس این افراد تحت نظر هستند.

سرهنگ راستی بیان کرد: این فرد، ۲۴ ساعت پس از این نزاع، شناسایی و دستگیر شد و قطعا طبق قانون مجازات شدیدی در انتظارش است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اراذل و اوباش اخبار حوادث حمله خسارت قمه اراذل و اوباش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا فیلم قتل ویدیو تهران قیمت دوربین عکس پایتخت مهراد جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش منزل مسکونی در اهواز

به گزارش تابناک، شاپور باقری امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: ساعت ۲۳:۱۰ (۱۴ اردیبهشت‌ماه)، یک ساختمان دو واحدی در کوی ملت اهواز به دلیل گودبرداری غیر اصولی در زمین مجاور و آبگرفتی ناشی از ریزش باران، دچار تخریب شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اهواز بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به محل حادثه اعزام شدند. با انجام ارزیابی‌های اولیه و تثبیت صحنه حادثه، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه، این عملیات در ساعت ۰۰:۲۰ بامداد پایان یافت.

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید