Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت گفت: مسابقه شعر مجازی سردار دل ها  به مناسبت اولین سالگردشهادت سردارشهیدقاسم سلیمانی درشفت برگزارمی شود.

این مسابقه در قالب‌های شعر نو و کلاسیک و با محور‌های موضوعی سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، مقاومت، امنیت، ایثار وشهادت و مدافعان حرم برگزارمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاعران و هنرمندان می‌توانندبرای شرکت در این رویداد فرهنگی هنری آثار ادبی خود را تا تاریخ ۵ دی ۹۹ به دبیرخانه مسابقه به نشانی الکترونیکی shaft@farhang.gov.ir و یا به آدرس شفت، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی، شیخ محله، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ارسال کنند.

به سه اثربرگزیده پس ازداوری جوایزی اهداخواهدشد.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافعان حرم وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: ۳۴ هزار و ۲۰۰ نفر در مسابقه روزانه قرآنی ماه رمضان شرکت کردند که این یک آمار کم نظیر را در یک مسابقه قرانی شهرستانی در کشور رقم زد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» هم‌زمان با سراسر کشور با در طول ماه مبارک رمضان در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

وی افزود: وجه تمایز شهرستان آران و بیدگل در اجرای این پویش، علاوه بر اجرای پویش کشوری، بومی‌سازی این پویش با تولید محتوا و کلیپ‌های روزانه تفسیری و اجرای مسابقه قرآنی با بهره‌گیری از ظرفیت قرآنی این شهرستان بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: در اجرای این طرح بومی‌سازی شده، کلیپ‌های تفسیری سه دقیقه‌ای نکات تدبّری و مفاهیم آیات منتخب توسط معاون پژوهش مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم بیان و تلاوت آیات منتخب آن را استاد محمدجواد نصیری آرانی قاری ممتاز ملی شهرستان آران و بیدگل بر عهده داشت.

حجت‌الاسلام مجیدی‌تبار با بیان اینکه هر روز ماه رمضان، یک مسابقه پیامکی روزانه از کلیپ همان روز برگزار می‌شد، افزود: در مجموع ۳۰ روز مسابقه از محتوای این کلیپ‌ها، ۳۴ هزار و ۲۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند که یک آمار کم نظیر را از یک مسابقه قرآنی شهرستانی در کشور رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی و اعلام اسامی برندگان این مسابقه در دهه کرامت برگزار خواهد شد و در مجموع ۶۰ نفر به‌عنوان برندگان مسابقه معرفی خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: شهرداری آران و بیدگل و فرهنگسرای شهروند، دبیرخانه آئین‌ها و همایش‌های مذهبی و مرکز تخصصی مهدویت، اداره تبلیغات اسلامی را در برگزاری این طرح یاری کردند.

وی افزود: همچنین در راستای پویش زندگی با آیه‌ها ۲۰۰ کتاب «مسطورا» با محتوای تفسیری ۳۰ آیه منتخب طرح زندگی با آیه‌ها بین مبلغان و مبلغات دینی توزیع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل به سایر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های ملی شهرستان آران و بیدگل برگزاری آئین ملی جز خوانی سحرگاهی در حرم حضرت محمد هلال بن علی (ع) بود.

حجت‌الاسلام مجیدی‌تبار ادامه داد: این برنامه هر روز به‌صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه اصفهان برای علاقه‌مندان در سراسر کشور و دنیا پخش شد و به گفته رئیس شبکه قرآن و معارف سیما، هر روز بازتاب‌های بسیار خوبی در حوزه بین‌المللی به‌ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس برای پخش زنده این برنامه دریافت می‌شد.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از ۱۸۰ جلسه سنتی قرائت قرآن کریم در منازل، مساجد، تکایا و مراکز فرهنگی شهرستان آران و بیدگل در بانک اطلاعات اداره تبلیغات اسلامی ثبت شده است که این جلسات، هر روز جز خوانی روزانه قرآن کریم را بر عهده داشتند.

به گفته وی، اعزام بیش از ۸۰ مبلغ و مبلغه دینی به مناطق محروم شهری و روستایی، اجرای بیش از ۲۰ محفل قرآنی، اجرای جز خوانی به روش حفظ خوانی، اجرای آئین‌های جز خوانی دانش آموزی و آئین‌های ویژه بانوان از دیگر برنامه‌های مهم ماه رمضان در شهرستان آران و بیدگل بود.

کد خبر 749851

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟