Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-09@02:04:39 GMT

خبری خوش درباره خرید واکسن کرونا

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۹۲۹۸

خبری خوش درباره خرید واکسن کرونا

خبرگزاری تسنیم: عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی نوشت: "در یکی از پست‌های قبلی ام تاکید کردم تحریم آمریکا و نیاز به اخذ موافقت اوفک، موجب شده است که مسئله خرید واکسن کرونا از کوواکس (covax) با مشکل وتأخیر روبرو شود. در این خصوص چند نکته را برای اطلاع مردم عزیز اعلام می‌کنم:

موافقت اولیه برای انتقال از حساب یک بانک (غیر از منابع بانک مرکزی در کره) بامداد امروز دریافت شد و دستور پرداخت وجه را صادر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری‌های لازم در این زمینه بی وقفه ادامه دارد.

بانک مرکزی ایران برای خرید واکسن کرونا در این مرحله ۲۰۰ میلیون یورو تخصیص داده است. در صورت نیاز، منابع بیشتری نیز تأمین خواهیم کرد.

هماهنگی لازم را با وزارت بهداشت در این خصوص داریم و مردم عزیز مطمئن باشندکه خرید و انتقال واکسن کرونا در اسرع وقت انجام خواهد شد.

درکنار اقدام برای تخصیص ارز خرید واکسن کرونا، حمایت و پشتیبانی لازم، برای تامین ارز تجهیزات مورد نیاز خط تولید برای تولید داخلی واکسن را، با اولویت خاص، پیگیر هستیم. به همه تلاشگران این عرصه خسته نباشید میگویم. "

منبع: فردا

کلیدواژه: خرید واکسن کرونا همتی رئیس کل بانک مرکزی خرید واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست (+عکس)

روزنامه شرق در گزارشی از تفاوت بنرهای تبلیغاتی پایین و بالای شهر تهران نوشت:
در پیچ‌وخم مناطق پایین شهر، از خیابان آذری تا میدان خراسان یا زیرگذر منطقه‌ای که به شیر پاستوریزه معروف است، بنر و تابلوهای تبلیغاتی با شعار خرید اقساطی بر در و دیوار شهر نصب شده است.

حتی وقتی به مرکز شهر هم می‌رسی پیشنهاد خرید اقساطی هنوز بخشی از تبلیغ برندهای مختلف از شرکت‌های مسافرتی تا لوازم خانه و پوشاک است.

حتی در بنری از خرید قسطی گوشت در دیوارهای این مناطق به چشم می‌خورد؛ چیزی که در هیچ‌کدام از تبلیغات مناطق بالای تهران به چشم نمی‌خورد و همین به شرایط اقتصادی پایین شهر اشاره دارد.

بنابراین شاید ظاهر همین مناطق و مقایسه آن با مناطق دیگر شهر از یک شکاف عمیق حکایت کند که هر روز باعث دوری بیشتر اقشار جامعه از هم باشد؛ موضوعی که به اشکال مختلف از اقتصادی بیمار در جامعه هشدار می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • (تصاویر) بنرهای تبلیغاتی تهران؛ از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست
  • بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست (+عکس)
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات