Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نق از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) محمد یوسفی بیان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به محرومان در مقاطع زمانی مختلف است.

وی ادامه داد: برای تحقق این هدف از ظرفیت‌های مختلف استفاده می‌کنیم که در آخرین گام با همکاری و همراهی خیران و نیکوکاران فعال در مرکز نیکوکاری اقدام به تهیه بسته‌های اهدایی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد اقبالیه گفت: با همکاری و مشارکت صورت گرفته، ۶۰۰ بسته میوه و شیرینی میان نیازمندان و محرومان اقبالیه توزیع شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته، اظهار کرد: طی هشت ماهه سال جاری بیش از چهار میلیارد و ۷۲۷ میلیون تومان کمک مردمی در سرفصل‌های مختلف را در اقبالیه شاهد بودیم.

یوسفی توضیح داد: از این میزان مشارکت مردمی بیش از ۳۴۵ میلیون تومان صدقه، بیش از ۴۷۵ میلیون تومان کرام ایتام، بیش از ۲۸۹ میلیون تومان اکرام محسنین، بیش از ۲۸۸ میلیون تومان احسان حسینی و بیش از ۴۰۰ میلیون تومان جشن عاطفه‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین در طرح کوثر (کمک به جهیزیه) بیش از ۲۹۸ میلیون تومان، در طرح شفا (کمک به بهداشت و درمان نیازمندان) بیش از ۲۷ میلیون تومان و در تأمین معیشت نیازمندان بیش از ۲۷ میلیون تومان کمک مردمی را شاهد بودیم.

رئیس کمیته امداد اقبالیه خاطرنشان کرد: تنها در طرح ایران همدل بیش از ۲۳۹ میلیون تومان کمک مردمی را شاهد بودیم که همه این کمک‌ها میان نیازمندان و محرومان اقبالیه توزیع شد.

وی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای اهدای کمک‌های خود به نیازمندان اقبالیه از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۷*۸۸۷۷* کمک‌های خود را اهدا کنند تا به دست نیازمندان اقبالیه برسد.

کد خبر 5103634

منبع: مهر

کلیدواژه: بسته معیشتی کمیته امداد قزوین شب یلدا ویروس کرونا شیراز روز پرستار شب یلدا گرگان آمار کرونا پرستار کرمانشاه شهرستان کرج بوشهر عکس استانها شیوع کرونا قاسم سلیمانی بارش برف میلیون تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ بر اساس نرخ نامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۶ هزار تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۹۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۹ هزار تومان، ۲۰ عددی ۶۶ هزار تومان، ۱۵ عددی ۵۰ هزار تومان، ۹ عددی ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

کد خبر 6097996

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری