Web Analytics Made Easy - Statcounter

وجدی گفت: هدف از جشنواره شهروند برگزیده معرفی شهروندانی است که در حوزه مدیریت شهری برنامه‌هایی دارند تا از رفتارهای اجتماعی آنان برای داشتن شهری توسعه یافته‌تر الگوسازی شود.

«روح‌الله وجدی هویدا» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: ثبت نام شهروند برگزیده از طریق سایت جشنواره از ۱۵ آذرماه آغاز شده و تا ۱۵ دی‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر  سومین جشنواره شهروند برگزیده استان همدان افزود: از ۱۵ الی ۲۰ دی‌ماه پرونده‌های ثبت‌نامی شهروندان تکمیل می‌شود و از ۲۰ دی‌ماه تا اول بهمن‌ماه داوری افراد صورت خواهد گرفت، در نهایت در ۱۵ بهمن‌ماه همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) مراسم اختتامیه جشنواره  برگزار می شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ، با اشاره به اینکه شهروندان برگزیده سال ۹۹ تعداد ۱۴ نفر خواهند بود، ابراز کرد: از آنجا که بخش ویژه‌ای به جشنواره اضافه شده است این تعداد ممکن است به ۱۸ نفر نیز افزایش پیدا کند که البته این تصمیم‌گیری برعهده کمیته داوری جشنواره است.

 

وی با اشاره به اینکه در اولین سال برگزاری جشنواره، شهروندان از اقشار مختلف بعنوان شهروند برگزیده انتخاب می‌شدند، گفت: در سال گذشته و در دومین سال برگزاری نظر بر این شد که نفرات برتر فارغ از شغل انتخاب شوند و بیشتر به آیتم برگزیده بودن آن فرد توجه شود.

 

وجدی اظهار داشت: شهروندان برگزیده، الگوی جامعه هستند و بهره مندی از تجربه و توان آنها در برنامه ها و اهداف آموزش شهروندی حایز اهمیت است.

 

وی خاطرنشان کرد: تشویق شهروندان به تلاش برای تقویت شاخص‌های فرهنگ شهروندی، جلب توجه شهروندان بر شاخص شدن در یک حوزه و برگزاری سالانه جشنواره برای رشد و ارتقای سطح رفتار شهروندی از جمله اهداف و رویکردهای اصلی در برگزاری این رویداد است.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره شهروند برگزیده دبیر جشنواره استان همدان شهروند برگزیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر

مدتی است شهروندان شهرستان شهریار از وضعیت نامناسب و فرسودگی روکش آسفالت در برخی از کوچه و خیابان‌ها به ستوه آمده اند. این موضوع علاوه بر اینکه عابران پیاده را با مشکل مواجه کرده، تردد رانندگان را نیز مختل کرده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر از آسفالت غیر استاندارد و فرسوده این شهرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نگرانی ساکنان محله ال خجند اصفهان از فرسودگی و فرورفتگی آسفالت خیابان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود