Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:08:42 GMT

اغلب شاخص‌های سهام آسیایی رشد کرد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۰۳۰۹

اغلب شاخص‌های سهام آسیایی رشد کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، اغلب سهام آسیا در معاملات روز پنجشنبه رشد کردند در حالی که کامپوزیت شانگهای با سقوط سنگین علی‌بابا افت کرد.

پس از اینکه دولت چین اعلام کرد قانون جدیدی برای مقابله با انحصارطلبی وضع خواهد کرد سهام غول خرده‌فروشی آنلاین چین، علی‌بابا، بیش از ۷ درصد سقوط کرد و باعث شد کامپوزیت شانگهای ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۲ درصد افت کند.

جامع‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی بدون سهام ژاپن ۰.۳۵ درصد رشد کرد و نیکی ژاپن ۰.۵۳ درصد بالا آمد.

هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۰.۱۷ درصد به ارزش خود افزود در حالی که ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۳۳ درصد و کوسپی کره‌جنوبی ۰.۸۳ درصد رشد کردند.

در بازار ارز، دلار در برابر ارزهای آسیایی تضعیف شد و نرخ برابری آن در مقابل ین ژاپن و یوآن چین به ترتیب به ۱۰۳.۵۲ واحد و ۶.۵۳۰۶ واحد رسید.

کد خبر 5103583

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سهام اسیا بازار سهام دلار ویروس کرونا لایحه بودجه ۱۴۰۰ بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس اقتصاد چین بازار سهام قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی تولید نفت قیمت نفت بورس تهران وزارت راه و شهرسازی ذخیره آب سدها قیمت سکه بهار آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیده و جالب اینکه در بین 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی خبری از ژاپن نیست و 3 تیم از منطقه آسیای مرکزی هستند تا تنها تایلند باشد که توانسته خودش را از منطقه جنوب شرقی آسیا به این مرحله برساند.

در این بین رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن کنایه‌ای هم به مهدی رئیس فدراسیون فوتبال ایران و حضورش در ریاست کمیته فوتسال آسیا را دلیل بر رشد این رشته در منطقه آسیای میانه توصیف کرده است. جالب اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در یک مصاحبه دیگر افغانستان که توانست در جام ملت‌های آسیا 2024 برای اولین مرتبه به این مسابقات راه پیدا کند و سپس اولین صعود خود را نیز با یک مربی ایرانی تجربه کرد، تیم دوم ایران خوانده است.

هر چه هست رشد فوتبال و فوتسال در منطقه آسیای مرکزی طی سال‌های اخیر ملموس بوده و پس از نتایجی که تیم‌هایی نظیر تاجیکستان در جام ملت‌های فوتبال آسیا کسب کردند، حالا حضور 3 تیم از منطقه کافا حسابی مورد توجه اهالی فوتبال در آسیا قرار گرفته و البته با حسادت کشورهای جنوب شرقی آسیا و در راس آنها ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در فوتسال طی سال‌ها و دهه‌های اخیر نیز همراه شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند