Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمریکا در میانه اقدام‌های بی سابقه ترامپ در روز‌های پایانی حضورش در کاخ سفید تجربه متفاوتی را از سر می‌گذراند.

خبرگزاری میزان – «دونالد ترامپ»، چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا که به زعم اطرافیانش در روز‌های اخیر به شدت به نزدیکان خود بدبین شده، همچنان به مانع تراشی در مسیر ورود «جو بایدن» به کاخ سفید ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش میزان «آکسیوس، فاکس نیوز و سی ان ان»، مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مربوط مربوط به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا عبارتند از:

 

- عفو ترامپ برای ۲۶ نفر دیگر: دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا چهارشنبه شب به وقت محلی حکم عفو ۲۶ نفر را از جمله برای «راجر استون» مشاور پیشین خود، «پائول منافورت» رییس پیشین ستاد انتخاباتی ترامپ و «چارلز کوشنر» پدر دامادش «جرد کوشنر»، صادر کرد.


در حالیکه دوران ریاست جمهوری ترامپ روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند، او برای بخشش مجرمانی که به او وفادار هستند یا ارتباط نزدیکی به خانواده او دارند، به شدت در تلاش است.

 

- تلاش برای جلوگیری از رای دادن غیابی در جورجیا: براد رافنسپرگر، معاون فرماندار ایالت جورجیا روز چهارشنبه با پیوستن به جمهوری خواهان دیگر خواستار پایان دادن به اجازه دادن به همه رأی دهندگان در این ایالت برای ارائه رأی‌های غیابی بدون ارائه توجیهی برای اینکه چرا نمی‌توانند شخصاً رأی دهند، شد.

 

- اعلام جنگ ترامپ علیه سناتور داکوتا: اندکی پس از آنکه ترامپ اعلام کرد که کار سیاسی جان تون، سناتور داکوتای جنوبی به پایان رسیده است، کریستی نوئم، فرماندار ایالت و متحد ترامپ تون را دوست خود خواند و گفت که در انتخابات ۲۰۲۲ سنا او را به چالش نخواهد کشید.

 

بیشتر بخوانید: دادستان کل آمریکا استعفا داد شکایت مجدد کارزار انتخاباتی ترامپ به دیوان عالی

 

- جو بایدن سوال درمورد پسرش را به تمسخر گرفت: جو بایدن روز سه شنبه وقتی از او درمورد تحقیقات فدرال از پسرش هانتر سوال شد، به نشانه تحقیر و تمسخر سوال مطرح شده از سوی گزارشگر، خندید و به این سوال پاسخ نداد.

 

- احتمال تعیین کارشناس خاص برای تحقیق از هانتر بایدن: دو منبع مطلع روز چهارشنبه به فاکس نیوز گفتند که مقامات عالی رتبه در وزارت دادگستری آمریکا در حال رایزنی و گفتگو در مورد تعیین یک کارشناس خاص برای تحقیق در مورد هانتر بایدن، پسر جو بایدن هستند.

 

- تعریف و تمجید یکی از عفو شدگان از ترامپ: راجر استون، مشاور قدیمی جمهوری خواه در اولین مصاحبه تلویزیونی خود از زمان عفو توسط ترامپ، از رییس جمهور آمریکا تعریف و تمجید کرد و او را بزرگترین رییس جمهور آمریکا از زمان آبراهام لینکلن معرفی کرد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن رییس جمهور آمریکا جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری میهمان استان قزوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که برای امروز همچنان با گذر امواج تراز میانی جو آسمان استان نیمه ابر تای ابری خواهد بود و در برخی مناطق احتمال بارش پراکنده باران وجود دارد.

وی افزود: فردا و پس فردا هم با گذر سامانه بارشی از استان شاهد بارش باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای خواهیم بود.

به گفته کارشناس هواشناسی، عمده فعالیت این سامانه در ساعات بعد از ظهرو شب جمعه خواهد بود.

آخوندی افزود: بارش‌ها در برخی مناطق شدت بیشتری دارد به همین منظور احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد.

وی گفت: پدیده غالب در روز شنبه وزش باد‌های نسبتا شدید خواهد بود و در این مدت پدیده مه به ویژه در ارتفاعات شمالی دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی گفت: تغییرات محسوسی نداریم و با توجه به ابری بودن آسمان دمای بیشینه کمی کاهش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • باران بهاری میهمان استان قزوین می‌شود
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • تداوم بارش در ۲۴ استان
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟