Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از برخورد با ۱۶۲۹ مورد صید غیرمجاز آبزیان در استان خبر داد.

مهرداد فتحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد ۹ ماهه اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار کرد: در  این مدت با ۱۶۲۹ مورد صید غیرمجاز آبزیان برخورد شده که از آنان ۱۶۰۵ قطعه انواع ماهی کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین با ۷۳ مورد شکار غیرمجاز پرندگان (کبوتر، کبک، عقاب، تبهو، جیجاق و اردک) و ۳۶ مورد پستانداران(بزکوهی، گراز، قوچ، خرگوش، تشی و گورکن) برخورد شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه در این مدت سه مورد زنده‌گیری پستانداران (گرگ، بزغاله و روباه) گزارش شده است،  بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۰۲ مورد زنده‌گیری پرندگان شامل کبک، جغد و سهره، عقاب، شاهین و سارگپه و یک مورد صید غیرمجاز خزندگان گزارش و برخورد با شروع به شکار و صید ۹۱ مورد بوده است.

فتحی بیرانوند  از کشف ۱۴۵ قبضه اسلحه خبر داد و افزود: از این تعداد شش مورد سلاح جنگی، ۱۱۳ قبضه سلاح مجاز و ۲۶ قبضه سلاح غیرمجاز  بوده است.

وی با اشاره به سایر ادوات و وسایل کشف شده عنوان کرد: طی این مدت ۸۵۳ مورد کشف و ضبط شده که شامل ۱۳۶ تور ماهیگیری، ۱۳  دوربین چشمی، هفت موتور برق، ۱۰۶ قلاب، ۱۲ اره برقی، ۳۸تور پرنده‌گیری، ۱۸ قفس  ۲۶۵ فشنگ ساچمه‌زنی، ۲۴۸ فشنگ گلوله‌زنی و… بوده است.

مدیرکل  حفاظت محیط زیست لرستان خاطرنشان کرد: از تمام دوستداران محیط زیست درخواست می‌شود هرگونه تخلف زیست محیطی را با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی صید غیرمجاز صید ماهی شکار غیر مجاز پرندگان صید و شکار غیرمجاز سلاح غیرمجاز لرستان حفاظت محیط زیست لرستان مورد صید غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی

نشست معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی امروز در محل این اداره کل برگزار شد. 

حسین شرافتی در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارش از اهم فعالیتهای صورت گرفته در خصوص اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال گذشته به بیان برنامه ها، طرحها و فعالیتهای پیش روی این اداره کل همسو با سیاست های سازمان ملی مهاجرت در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

محمد زهدی با بیان اینکه با هرگونه حضور اتباع غیرمجاز در استان خراسان رضوی بصورت جدی برخورد خواهیم نمود، خاطر نشان ساخت: اداره کل اتباع خراسان رضوی بعنوان دبیرخانه قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز و دستگاههای امنیتی و انتظامی مرتبط نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم
  • ثبت نخستین فیلم از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب