Web Analytics Made Easy - Statcounter

معرفی شرکت: آژانس دیجیتال مارکتینگ تمبر اکنون یک تیم در حال رشد است که دانش و تجربه‌ی بسیاری را در همکاری با کسب و کارهای ایرانی به دست آورده و به یک همراه معتمد، متخصص و پیشرو برای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. تمبر اکنون یک آژانس 360 درجه‌ی دیجیتال ‌مارکتینگ است که کلیه‌ی خدمات ضروری برای کسب و کارهای آنلاین را در سبد خدمات خود ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدماتی نظیر طراحی وبسایت و اپلیکیشن‌های موبایل، شبکه‌های اجتماعی و دیگر پلتفرم‌های دیجیتال. کارشناس ارشد فروش جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مهارت های مورد نیاز: مسلط به اصول مذاکره مشتریان تلفنی و سایت آشنایی کامل به اکوسیستم استارتاپی و دیجیتال مارکتینگ دارای روحیه کار تیمی برای پیشبرد اهداف سازمان فروش آشنا با روش های تحلیل بازار و رقبا توانایی برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی توانایی تحلیل داده های فروش و مارکتینگ آشنایی با ایمیل مارکتینگ و طراحی کمپین های ایمیلی آشنایی کافی به مفاهیم SEO و افزایش بازدید وب سایت دارای توانایی کار با سامانه های تحلیل داده مانند Google Analytics آشنایی با شبکه های اجتماعی پرکاربرد آشنایی کافی به زبان انگلیسی آشنایی با تحلیل شبکه های اجتماعی فن بیان قوی آشنا با کسب و کارهای B2B شناسایی گرایشات بازار (trends) و بهینه‌سازی عملکرد متناسب با آن حقوق ثابت توافقی پورسانت بیمه بعد از دوره آزمایشی فعالیت در محیطی پویا و خلاق به صورت گروهی و تیمی و دریافت حقوق و مزایای مناسب  از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02126723194 موبایل 09106775185 واتساپ 09106775185 ایمیل mohammadi.tambr@gmail.com پربیننده ترین دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی از ۸دی استخدام کارشناس برنامه ریزی، مدیر مهندسی و سرپرست انبار در تهران آغاز خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون استخدامی استخدام کارشناس منابع انسانی و کارگزینی، کارشناس فنی، کارشناس بازاریابی استخدام کارمند اداری تمام وقت غیر حضوری در انتشارات ارشدان از کل ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد

نماینده ولی فقیه در سپاه استان تهران با بیان اینکه هدف هفته عقیدتی سیاسی آشنایی جامعه با آثار شهید مطهری است گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی با محوریت آشنایی جامعه با افکار و عقاید ارزشمند شهید مطهری برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی معبودی صبح امروز در نشست خبری گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تقارن روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: پایه‌های اصلی تفکر بسیج، سپاه و نیروهای مسلح مسائل اعتقادی است لذا ارتباط دائمی و مستمر پاسداران و بسیجیان با افکار شهید مطهری در اثبات افکار نیروهای مسلح در مسائل اعتقادی و اخلاقی کمک‌رسان خواهد بود که در این راستا 200 عنوان برنامه در شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: آشنایی جامعه با آثار کم‌نظیر و افکار بلند شهید مطهری دستاورد دیگر این ایام است زیرا که شهید مطهری افکار ارزشمندی دارد و اگر جوانان، بسیجیان و.. با افکار این اندیشمند گران‌قدر آشنایی پیدا کنند، در دفاع از انقلاب اسلامی مؤثرتر و محکم‌تر پیش خواهند رفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه گفت: شهید مطهری الگویی است که می‌تواند ما را از نظر فکری، علمی و رفتاری تأمین کند و پاسداران ما الگوی خود را عالمان آگاه قرار دهند و نام‌گذاری این هفته به علت تداعی مستمر این الگوی ارزشمند است.

معبودی تصریح کرد: از 7 تا 12 اردیبهشت به‌عنوان هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده که برنامه‌های متنوعی با موضوع "شهید مطهری، خودسازی و تمدن سازی"، "شهید مطهری، تعلیم و تربیت و حقوق زنان"، شهید مطهری، مکتب انقلاب و بسیج"، شهید مطهری، عترت، قرآن و ولایت، "شهید مطهری، شهدا و ولایتمداری" و "شهید مطهری، معنویت، مهدویت و قدس شریف" برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این هفته مراسم مختلفی ازجمله اهدای گل به بارگاه امام خمینی (ره) و تجدیدعهد با بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در حرم حضرت امام (رض)، برگزاری نشست‌های حکمت مطهر با محوریت اندیشه شهید مطهری، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها و برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با محوریت اندیشه‌های شهید مطهری، تجلیل از مربیان تربیتی و بصیرتی استان، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، تبیین آثار و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی است.

روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با تأکید بر اینکه یکی از اهداف هفته عقیدتی سیاسی آشنایی جامعه با آثار شهید مطهری است، در پایان خاطرنشان کرد: شهید مطهری در تمامی موضوعات اجتماعی افکار و عقاید ارزشمندی دارد که در این هفته برای شناساندن آن به مردم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • شرکت مالک «تیک تاک» برنامه‌ای برای فروش آن ندارد
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد