Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نادر فخری» با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار مرکز استان سمنان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، در حکم انتصاب فخری که به امضای عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور رسیده، آمده است:

 

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم سمنان به سمت فرماندار شهرستان سمنان به مدت چهار سال منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای «مد ظله العالی» موفق باشید.‌

 

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کردستان، فرماندار شهرستان قروه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز، مشاور استاندار و رئیس هسته گزینش استانداری کردستان و معاون اداری و مالی و توسعه منابع انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود از جمله سوابق اجرایی فرماندار سمنان است.

 

پیش از این «سیدعباس دانایی» فرمانداری سمنان را عهده دار بود که اخیرا به عنوان مدیرکل انتخابات استانداری سمنان معرفی شد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارسال حکم وزیر کشور فرماندارسمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران