Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، مرسدس بنز با انتشار تیزری از معرفی نسل جدید سیستم اینفوتینمنت اختصاصی MBUX در هفتم ژانویه و در CES 2021 خبر داد. به گفته کمپانی، این نسل بیشتر به هوش مصنوعی متکی بوده و اکثر امکانات خودرو از این طریق کنترل خواهند شد.
پسوند Hyperscreen نشان‌دهنده بهره‌گیری از یک نمایشگر عریض سرتاسری است، طوری که حتی سرنشین کنار راننده نیز به آن دسترسی پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسدس بنز می‌گوید به لطف این ویژگی سرنشین کناری تجربه منحصر بفردی خواهد داشت.  
سیستم اینفوتینمنت پیشرفته MBUX Hyperscreen ابتدا به عنوان یک آپشن برای سدان برقی EQS قابل سفارش خواهد بود. این خودرو احتمالا اواخر سال آینده معرفی شده و قبل از سال 2022 در ایالات متحده به فروش خواهد رسید.
متاسفانه تیزر مرسدس بنز جزئیات چندانی از MBUX Hyperscreen ندارد. در هر حال این تکنولوژی با توجه به بهره‌گیری از نمایشگر بسیار عریض، خودروساز اشتوتگارتی را وارد نبردی تازه خواهد کرد. این کمپانی پیشتر با معرفی نمایشگرهای دوگانه، ضمن متحول کردن داشبورد خودرو، رقبای خود را به چالش کشیده بود.  
پورشه تایکان اولین مدل تولید انبوه با نمایشگر اختصاصی برای سرنشین کنار راننده محسوب می‌شود. هاچبک کوچک و الکتریکی هوندا E دیگر مدلی است که نمایشگر عریض و سرتاسری داشبورد آن توجهات زیادی را به خود جلب کرده؛ این خودرو از دو نمایشگر دیگر در گوشه‌های داشبورد سود می‌برد که وظیفه دارند تصاویر دریافتی از دوربین‌های جانبی را در اختیار راننده بگذارند.  
علاوه‌بر پورشه تایکان و هوندا E، کانسپت جیپ واگنیر نیز با نمایشگر‌های متعدد داخلی معرفی شده و انتظار می‌رود نسخه خیابانی این شاسی‌بلند آمریکایی شرایط مشابهی داشته باشد.
ناگفته نماند مرسدس بنز مانور ویژه‌ای روی EQS داده و آن را خودرویی می‌داند که قواعد را بر هم خواهد زد.     اشتوتگارتی‌ها ادعا می‌کنند این سدان سبز مطابق با استاندارد WLTP خواهد توانست تا 435 مایل (700 کیلومتر) مسافت را با یک بار شارژ پشت سر بگذارد. تصفیه‌کننده هوای پیشرفته از دیگر ویژگی‌های EQS بوده و پیش‌بینی می‌شود نسخه AMG آن با قدرت بیشتر و عملکرد اسپرت‌تر توسعه پیدا کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودرو بنز پورشه سدان مرسدس بنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت

به گزارش خبرگزاری مهر، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

کد خبر 6093987

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران