Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفت مسجد سلیمان نسبت به شیوه انتخاب داوران و اهدافی که پشت آن وجود دارد، معترض است.

به گزارش "ورزش سه"،  کمیته داوران فدراسیون فوتبال باز هم از چهره های جوانی برای قضاوت در هفته هشتم بازی های لیگ برتر در دوره بیستم استفاده کرده و محمد باقر پورباقر به همراه حمیدرضا کنعانی و محسن سلطانی دیدار دو تیم ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان را قضاوت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این موضوعی است که با با اعتراض باشگاه نفت مسجد سلیمان روبرو شده و و مهران حسن‌وند مدیر رسانه‌ای تیم در گفتگویی با "ورزش سه" گفت:« صحبت اول ما این است که چرا برای قضاوت بازی یک تیم آذربایجانی یک داور از استان همجوارش انتخاب کرده اند.» 


او سپس با اشاره به استفاده از داورهای پرتعداد در هشت هفته ابتدایی اضافه کرد:« چیدمان های داوری بوی فضاهای انتخاباتی را می دهد و امیدواریم نهادهای نظاراتی حراست وزرات ورزش، حراست فدراسیون فوتبال و  همینطور کمیته انضباطی به بحث چیدمان های داوری ورود کنند. ورود 140 داور به یکباره به لیگ برتر کار کارشناسی‌ای نیست. لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست و اگر اتفاقی برای تیمی بیفتد با توجه به هزینه های سرسام آور تیمداری در لیگ برتر، مشخص نیست که چه کسی می خواهد پاسخگو باشد.»

 

مدیر رسانه ای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به برنامه فوتبال برتر و تهدید باشگاه ماشین سازی در اجازه ندادن به ورود دوربین ها اشاره کرد و حرف هایش را خاتمه داد:« ضمن اینکه اخیرا به خاطر برنامه فوتبال برتر و آقای میثاقی تهدید کرده اند که دوربین های صدا و سیما را به استادیوم راه نمی دهند، با توجه به انتخاب داور و راه ندادن دوربین‌ها، هر گونه اتفاق ناگواری در این مسابقه رخ دهد، مسئولیت مستقیم آن با مسئولان فدراسیون فوتبال و مسئولان برگزاری مسابقات خواهد بود و باید پاسخگو باشند. به هر حال بهتر بود برای بازی در یک فضای جوی سرد و برفی که زمین هم لعزنده است، از یک داور با تجربه برتر استفاده می شد، نه اینکه داوری هم‌زبان برای یک تیم آذربایجانی قضاوت کند. امیدوارم نهادهای نظارتی به این موضوع چیدمان های انتخاباتی داوری ورود کنند و ترتیب اثر بدهند.»

نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار دو تیم آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در لیگ دسته دوم جوانان تهران با اتفاقات عجیبی همراه بود و بعد از اعلام آفساید در دقیقه ۹۰ مسابقه، عده‌ای به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و این چنین او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در ادامه می‌توانید ویدئویی در این باره را مشاهده کنید.

کد خبر 847411 منبع: ورزش سه برچسب‌ها داوری فوتبال ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور