Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@22:03:00 GMT

تیم کاخ سفید چه سرنوشتی خواهد داشت؟

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۳۰۴۳

تیم کاخ سفید چه سرنوشتی خواهد داشت؟

رویداد۲۴ به رغم اعتراض‌های مستمر دونالد ترامپ به نتایج انتخابات، رفتن او از کاخ سفید امری حتمی شده است و او به همراه تمامی اطرافیان و دستیارانش مجبورند ۲۰ ژانویه آنجا را ترک کنند تا حداقل برای چهار سال آینده به دنبال برنامه‌ها و فعالیت‌های دیگری جز کشورداری باشند.   روزنامه الشرق‌الاوسط در گزارشی در این باره به کنکاش در برنامه‌های احتمالی نزدیکان و دستیاران ترامپ برای دوره بعد از خروج از کاخ سفید پرداخت: دونالد ترامپ برنامه‌های آینده دونالد ترامپ بسیاری از کارشناسان را همچنان متحیر و سردرگم باقی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس‌جمهور فعلی آمریکا نمی‌خواهد در مورد برنامه‌هایش برای بعد از خروج از کاخ سفید سخنی بگوید، اطرافیانش هم می‌گویند او تمام وقت خود را صرف شکایت به منظور لغو نتایج انتخابات می‌کند. او به هر روی تاکنون به بایدن رسماً برای پیروزی در انتخابات تبریک نگفته است.

برخی پیش‌بینی می‌کنند او به اقامتگاه مجللش در فلوریدا خواهد رفت، اما پیش‌بینی برخی دیگر حضور او در نیویورک است تا از آنجا پروژه جدیدش یعنی افتتاح یک شبکه تلویزیونی برای حمله به بایدن و آماده‌سازی برای ورود به انتخابات ۲۰۲۴ را مدیریت کند.

او یک چالش بزرگ به نام پرونده‌های قضایی هم دارد که به محض خروجش از کاخ سفید وارد فاز رسیدگی خواهد شد. ملانیا ترامپ و فرزندش بارون بعد از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، ملانیا ژانویه ۲۰۱۷ همراه همسرش به کاخ سفید نیامد بلکه منتظر ماند تا سال تحصیلی ۲۰۱۷ به پایان برسد و بارون که در آن زمان ۱۴ساله بود تحصیلات خود را در همان مدرسه محل تحصیلش در نیویورک تمام کند و بعد به کاخ سفید در واشینگتن نقل‌مکان کرد.

امروز نیز گرچه کلاس‌های دبیرستان بارون به شکل غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود، اما پیش‌بینی می‌شود ملانیا تا پایان سال تحصیلی همچنان در واشینگتن بماند تا بعد از آن بارون به مدرسه «فورت لودریدل» فلوریدا- یکی از دبیرستان‌هایی که محل تحصیل تعداد زیادی از فرزندان ثروتمندان و شخصیت‌های بارز است، منتقل شود.

هنوز مشخص نیست ملانیا بعد از کاخ سفید همچنان همسر ترامپ باقی خواهد ماند یا خیر، اما روشن است که اقدامات حقوقی مربوط به سهم بردن مساوی پسر با دیگر برادران و خواهران ناتنی‌اش را انجام داده و او هم سهمی مساوی از ثروت عظیم پدرش خواهد برد.

گفته می‌شود ملانیا فعالیت‌های اجتماعی خود را از جمله مقابله با پرخاشگری در شبکه اینترنت ادامه خواهد داد. علاوه بر این ظاهراً کتابی در مورد زندگی‌اش در کاخ سفید منتشر خواهد کرد تا همانند میشل اوباما چند میلیون دلاری درآمد کسب کند؛ اما اطرافیانش احتمال بازگشت ملانیا به صنعت مدلینگ را در حد صفر می‌دانند. ایوانکا و جارد کوشنر گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که ایوانکا دختر ترامپ و جارد کوشنر همسرش در تدارک نقل‌مکان به فلوریدا برآمده‌اند.

رسانه‌ها خبردار شدند که ایوانکا قطعه زمین بزرگی را در جزیره‌ای در نزدیکی شهر میامی به مبلغ ۳۰ میلیون دلار خریده است. این جزیره به دلیل زندگی تعداد زیادی از ثروتمندان و مشاهیر در آن به پناهگاه میلیاردر‌ها مشهور شده است. اطرافیان ایوانکا به شبکه سی‌ان‌ان اطلاع دادند که او قصد دارد وارد فعالیت سیاسی شود و کار خود را از نامزدی در یک پست سیاسی در ایالت فلوریدا آغاز خواهد کرد، گرچه هنوز تصمیم قطعی خود را در این زمینه نگرفته است. مایک پنس مایک پنس معاون رئیس‌جمهور به همراه همسرش کارن پنس قرار است بعد از پایان دوره ریاست‌جمهوری ترامپ به حومه واشینگتن نقل‌مکان کنند.

پنس تاکنون برنامه آینده سیاسی خود را اعلام نکرده منتها قرار است در تعطیلات کریسمس به بحرین، فلسطین اشغالی و لهستان سفر کند. لری کودلو مشاور ترامپ لری کودلو مشاور اقتصادی کاخ سفید اعلام کرد به محض خروج از کاخ سفید به دنبال یک شغل در بخش رسانه خواهد بود.

کودلو پیش از ورود به کاخ سفید یک کارشناس اقتصادی مشهور و یک مجری در شبکه سی‌بی‌اس بود؛ برخی منابع می‌گویند او در حال حاضر هم چند پیشنهاد در این زمینه دارد. مارک میدوز رئیس کارمندان کاخ سفید روزنامه واشینگتن پست نوشت، مارک میدوز رئیس کارمندان کاخ سفید گام‌های نخستین را برای تاسیس شرکت مشاوره خصوصی برداشته است. او برخی از دستیارانش در کاخ سفید را برای همکاری در این شرکت انتخاب کرده است.

به طور معمول کارمندان عالیرتبه کاخ سفید دست به تاسیس شرکت‌های مشورتی خصوصی در بخش سیاسی، اقتصادی یا روابط عمومی می‌زنند تا کمال بهره را از روابط و تجربه‌ای که حین فعالیت در کاخ سفید به دست آورده‌اند ببرند. جیسون میلر مشاور ویژه ترامپ جیسون میلر دستیار نزدیک ترامپ و مهندس برنامه انتخاباتی او خود را برای انتشار مقالات و کتاب‌هایی در مورد دوره ریاست‌جمهوری ترامپ و سال‌هایی که او در کاخ سفید حضور داشت آماده می‌کند. میلر همکاری تنگاتنگی در این زمینه با ترامپ خواهد داشت، زیرا حرف آخر درباره این کتاب‌ها و مقالات را ترامپ می‌زند. منبع: اعتماد آنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، ترامپ ، دونالد ترامپ سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ دونالد ترامپ انتخابات 1400 دونالد ترامپ کاخ سفید کاخ سفید کاخ سفید برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟

اگرچه ایالات متحده کمک‌های تازه‌ای را برای اوکراین تصویب و بریتانیا اخیرا از بزرگترین کمک نظامی‌اش به کی‌یف رونمایی کرد، اما زمان خواهد برد تا اوکراین قدرتش را به واسطه این کمک‌های جدید احیا کند و البته در عین حال کمبود نیروهای اوکراینی نقطه ضعف دیگری برای این کشور در مقابل جنگ با روسیه تلقی می‌شود.

به گزارش ایسنا، به محض آنکه «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا لایحه کمک به اوکراین را امضا کرد، ارتش ایالات متحده شروع به ارسال تجهیزات مورد نیاز به خط مقدم کرد. با این حال، بعید است اوکراین بتواند پیشرفت چشمگیری را در مقابل برتری‌های روسیه کسب کند.

روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی می‌نویسد: «رای مثبت کنگره جهت ارسال کمک به اوکراین موجب افزایش روحیه برای کی‌یف شده است اما کمبود نیرو دغدغه‌ای بزرگ و حیاتی برای این کشور قلمداد می‌شود. از طرفی شاید کمک‌های آمریکا انگیزه‌ای برای کشورهای اروپایی ایجاد کند تا کمک‌های خود را به اوکراین افزایش دهند؛ همانگونه که نخست‌وزیر بریتانیا در جریان سفرش به ورشو از یک بسته کمکی نظامی ۵۰۰ میلیون پوندی رونمایی کرد.»

این روزنامه انگلیسی در ادامه می‌نویسد: «اوکراین ابتدا امیدوار بود که کمک‌های واشنگتن در ابتدای سال جاری میلادی به دستش برسد اما ظاهرا انتظار می‌رود سال ۲۰۲۴ همچنان برای اوکراین به معنای حفظ خطوط باشد تا بازپس‌گیری قلمروهایش. هفته گذشته لایحه کمک‌ آمریکا به اوکراین تصویب شد و زمان خواهد برد تا اوکراین وضعیت دشوار خود را که از ماه‌های اول ۲۰۲۴ گریبان‌گیر آن شده، بهبود ببخشد. هم‌چنین یگان‌های جدید باید آموزش ببینند و زمان می‌برد تا اوکراین کاملا از کمک‌های آمریکا بهره‌مند شود.»

فایننشال تایمز با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده می‌نویسد: «کی‌یف شاید برای به رخ کشیدن دستاوردهای نظامی پیش از انتخابات نوامبر ایالات متحده و توجیه این کمک‌ها، تحت فشار قرار بگیرد و آمریکا (دولت جو بایدن) از او دستاوردهای نظامی بخواهد. اما اوکراین همچنان به جذب منابع نیاز دارد و در عین حال با توجه به انتخابات آتی آمریکا و حضور چهره‌ای جمهوری‌خواه نظیر دونالد ترامپ، آینده روند این کمک‌ها به اوکراین مشخص نیست.»

این روزنامه هم‌چنین تاکید می‌کند: «در حال حاضر بهترین راه اوکراین برای تداوم مبارزه با روسیه، ادامه دادن انواع حملاتی است که اخیرا در حال افزایش هستند. طی این حملات از پهپادهای دوربرد علیه پالایشگاه‌های نفت و سایر اهداف با ارزش استراتژیک در روسیه استفاده شده است اما اوکراین نمی‌تواند از موشک‌های دوربرد اتکمز یا موشک‌های کروز سایه طوفان که سوناک در ورشو این هفته وعده داد، برای حمله به اهدافی در روسیه استفاده کند.»

فایننشال تایمز در پایان با اشاره به قدرت روسیه می‌نویسد: «در حالیکه هیچ راه آسانی برای به زانو درآوردن روسیه وجود ندارد، اما شاید در این مسیر نقاط آسیب‌پذیر این کشور فاش شود. از لحاظ انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هم حتی اگر ترامپ پیروز شود، ضمانتی برای خرسندی پوتین ارائه نمی‌دهد زیرا ترامپ احتمالا بخواهد برنامه صلح خودش را در پیش بگیرد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند