Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:23:14 GMT

کتاب «مهارت کارگردان» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۳۰۹۸

کتاب «مهارت کارگردان» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون کارگردانان خانه تئاتر، کتاب «مهارت کارگران: کتابچه راهنمای تئاتر» نوشته کیتی میچل (کارگردان نام‌دار انگلیسی) با برگردانِ فارسیِ سکینه عرب‌نژاد و ویرایش تخصصی و ادبی رضا کوچک‌زاده توسط کانون کارگردانان خانه تئاتر منتشر شد.

این کتاب که یکی از منابع معتبر در حوزه کارگردانی تئاتر محسوب می‌شود زیر نظر شورای پژوهش کانون کارگردانان خانه تئاتر در ۴۹۰ صفحه از سوی انتشارات نوآزما و با همکاری خانه تئاتر و کانون کارگردانان منتشر و از هفته‌ی آینده به بازار نشر عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5103802 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران خانه تئاتر رضا کوچک زاده معرفی کتاب قاسم سلیمانی شبکه پنج سیما چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت سریال ایرانی فیلم سینمایی جشنواره تئاتر مقاومت موسیقی ایرانی شبکه سه سیما تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سینمای مستند ویروس کرونا فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی کانون کارگردانان خانه تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که شهامت و جسارت یک مرد جوان سعودی را در نجات ۴ تن دیگر که در سیل وادی الجعبه در این کشور گرفتار شده بودند، نشان می‌دهد.

به گزارش فرارو، یک مرد جوان که گفته می‌شود عایض الاکلبی نام دارد، با راندن یک لودر و نفوذ به سیلاب وادی الجعبه در شهر بیشه عربستان موفق به نجات این ۴ مرد جوان گرفتار شده است.

در ویدئوی منتشر شده از این اتفاق، یک لودر در وسط آب‌های شدید سیلاب ظاهر می‌شود، سپس دو نفر دیگر توانستند ۴ جوان را که در سیل گیر کرده بودند، نجات دهند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی عملیات نجات را که آن را قهرمانانه توصیف کردند، ستودند و به این ویدیو واکنش نشان دادند و از اقدام این شهروند سعودی تمجید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان