Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نمناک، پوست زنان کره ای ایده آل تمام زنان دنیاست ولی چرا و چگونه ؟ در میان نسخه ها و روش های قدیمی مردمان این کشور 5 راز پنهان وجود دارد که آنها را به پوست صاف ، کشیده و بدون لک رسانده است. پس در اینکه پوست زنان کره ای زیبایی و جوانی منحصربه فردی دارد شکی نیست پس به طبع دانستن راز پوست زنان کره ای برای حفظ شفافیت ، صافی و تمام ویژگی های پوست خوب برای هر کسی مهم است ، رازهای پنهانی که در غالب قانون های حفظ جوانی و شادابی پوست صورت در این بخش از سلامت پوست و مو در خواهید خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 روش زنان کره ای برای داشتن پوست صاف قانون های زنان کره ای برای داشتن پوست زیبا و جوان

در این مقاله ما پنج راه زیبای کره ای برای داشتن پوستی سالم را به شما معرفی میکنیم. برای اطلاع بیشتر مطالب زیر را بخوانید.

1. زیبایی پوست زنان کره ای با قانون 10 ثانیه

این قانون یک قانون ساده میباشد. طبق این قانون به محض اینکه از حمام خارج میشوید 10 ثانیه بعد از خشک شدن، یک مرطوب کننده طبیعی را به پوست خود اعمال کنید. چرا که منافذ پوست شما پس از دوش گرفتن باز می شود و به این دلیل هرچه سریعتر مرطوب کننده خود را اعمال کنید که بهتر جذب پوست شود.

استفاده از مرطوب کننده 10 ثانیه بعد از حمام 2. ماساژ حوله گرم دلیل جوانی پوست زنان کره ای

ماساژ حوله گرم می تواند در بهبودی گردش خون در بدن کمک کنند و منافذ بسته شده را باز کند در نتیجه به تنفس پوست کمک می کند. برای انجام به راحتی حوله تمیز را در آب گرم خیس کنید و سپس آن را روی چهره خود بگذارید تا به طور کامل بپوشاند. به آرامی پوست خود را به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید و در اخر یک مرطوب کننده طبیعی را به پوست خود بمالید.

3. زیبایی پوست زنان کره ای با ماسک صورت جلبک دریایی اینقدر سالم می ماند

جلبک دریایی حاوی مقدار زیادی از انواع ویتامین ها ، مواد معدنی با خواص ضد باکتری قوی میباشد .برای استفاده از آن به عنوان یک ماسک صورت چند برگه جلبک دریایی را در آب گرم قرار دهید سپس آنها را برداشته و روی صورت خود قرار دهید. 15 دقیقه اجازه دهید که این ماسک روی پوست شما بماند که این کار در جوان سازی پوست شما و سالم ماندن آن کمک زیادی میکند.

ماسک جلبک دریایی راز جوانی پوست زنان کره ای 4.نمک دریایی راز پنهان جوانی پوست زنان کره ای

نمک دریایی می تواند بر روی پوست تاثیر گذار باشد.نمک دریایی در ضدعفونی و حذف جوش های سرسیاه و قسمت های مختلف می تواند بسیار زیاد کمک کند. برای پاکسازی پوست با نمک دریایی به روش زنان کره ای یک قاشق غذاخوری نمک دریایی را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید سپس هم بزنید صورت خود را با مخلوط نمک دریایی و آب توسط یک پنبه بمالید و در آخر صورت خود را پاک کنید که این کار باعث جوان سازی پوست صورت شما می شود.

5. لیمو نسخه طبیعی زیبایی پوست زنان کره ای

لیمو حاوی زیادی اسید سیتریک میباشد که باعث حذف سلول های مرده روی پوست می شود . مقداری لیمو را در یک کاسه حاوی آب مخلوط کنید و سپس توسط پنبه آن روی صورت خود بمالید و این کار باعث جوانسازی پوست می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جوانی پوست زنان کره ای پوست زنان کره ای مرطوب کننده نمک دریایی صورت خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی گفت: در راستای دستور وزیر بهداشت و با توجه به ماموریت مهم و جدید جوانی جمعیت (دستیابی به نرخ باروری ۲.۵) تقویت ساختار تشکیلاتی متناظر مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور امری ضروری بود که پس از بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته توسط معاونت‌های توسعه و بهداشت به جمع بندی نهایی رسید و ابلاغ شد.

وی بیان داشت: از جمله مواردی که در ساختار جدید به آن توجه ویژه شده است موضوع بازنگری گروه‌های سنی بود که با توجه به این اقدام و تقویت ساختاری صورت گرفته انتظار می‌رود شاهد رشد و شکوفایی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.

مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت پیش از این با عنوان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس در معاونت بهداشت وزارت بهداشت فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • دولت با ایده‌هایی عملگرایانه سیاست‌های جمعیتی را تقویت کند
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل