Web Analytics Made Easy - Statcounter

مامور گشت کلانتری زاهدان که در درگیری با فرد شروری بر اثر اصابت گلوله دچار جراحت شده بود بعد از ۳۳ روز بستری در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش مشرق،  ستواندوم حمید عارفی پس از ۳۳ روز بستری در بیمارستان بر اثر جراحت حاصل از اصابت گلوله اشرار به شهادت رسید.

برپایه این گزارش، یکم آذرماه ۹۹ عوامل گشت ۱۱۰ پلیس زاهدان در جریان درگیری با شروری که اقدام به ایجاد رعب و وحشت در خیابان نموده بود، ضمن دستگیری نامبرده ستواندوم حمیدعارفی بر اثر اصابت گلوله دچار جراحت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش پس از مصدومیت حمید عارفی، وی به بیمارستان منتقل شد و پس از اقدامات درمانی سرانجام بامداد امروز بر اثر شدت جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی زاهدان شهادت پلیس زاهدان پلیس بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، منابع خبری در شهر رمله، در سرزمین های اشغالی از عملیات ضدصهیونیستی در این شهر خبر می دهند.

بنا به گزارش های رسانه ای، این عملیات شهادت طلبانه با استفاده از سلاح سرد انجام شد.

یک شهرک نشین صهیونیست در جریان این عملیات زخمی شده و وضعیت وی نیز وخیم گزارش شده است.

بنا به گزارش منابع خبری، عامل عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله به شهادت رسیده است.

دو روز پیش هم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نظامیان این رژیم به سمت زنی فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ظن تلاش برای اجرای عملیات شهادت طلبانه تیراندازی کردند. این زن به علت شدت جراحات به شهادت رسید.

کد خبر 6089307

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس