Web Analytics Made Easy - Statcounter

آژانس انرژی دانمارک برنامه های شرکت وات فال (Vattenfall) را برای ساخت دو نیروگاه بادی دریایی با ظرفیت کل 350 مگاوات عملیاتی کرده است.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، پیش بینی می شود این پروژه ها مصرف برق سالانه تقریبا 380،000 خانوار را در دانمارک پوشش دهند و تولید برق دانمارك را از توربین های بادی حدود 10٪ افزایش خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه های بادی دانمارک به نام های Vesterhav Syd و Nord برای به حداکثر رساندن فاصله توربین ها از ساحل در منطقه تعیین شده توسط دولت دانمارک طراحی شده اند.

واتن فال همچنین قصد دارد یک سیستم راداری نصب کند که به شما اجازه می دهد تا نشانه های نوری روی توربین ها در شب کم شود، البته به شرط اینکه سازمان حمل و نقل، ساخت و ساز و مسکن دانمارک آن را تأیید کند.

جیکوب نورگازد اندرسون، مدیر شرکت Vattenfall در دانمارک، اظهار کرد: گرفتن تأیید از آژانس انرژی دانمارک خبر خوبی برای انتقال سبز و هدف امکان یک جامعه بدون سوخت فسیلی در دانمارک است.

برچسب هاEnergy Live News اتحادیه اروپا (EU) اروپا انرژی امروز بین الملل دانمارک

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اتحادیه اروپا EU اروپا انرژی امروز بین الملل دانمارک آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی ظهر پنج شنبه در بازدید از یک واحد تولیدکننده بزرگ در خاورمیانه گفت: با دقت در شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری کاملاً می‌توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی چقدر برای معظم له اهمیت دارد و در سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت حمایت کنند.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی هستند و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و دیگر کشورهای دنیا بدرخشد.

به گفته وی، با ظفر اخیر سازمان ملی استاندارد ایران که نظام تأیید صلاحیت ایران پس از سه دهه، عضو اتحادیه بین‌المللی تأیید صلاحیت آسیا اقیانوسیه شد، زمینه‌های ورود به بازارهای جهانی و تجارت دنیا در سازمان ملی استاندارد ایران فراهم شده و جهانی شدن امضای استاندارد ایران موجب صرفه‌جویی ارزی برای کشور می‌شود.

کد خبر 6088638

دیگر خبرها

  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده