Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در کنگره شهدای مدافع حرم خوزستان در بهشت شهدای اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از رسالت های اصلی ما به شمار می رود ضمن اینکه ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافع حرم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: گسترش مکتب شهدا برای دفاع از ارزش های انقلاب و حفظ منافع ملی از ضرورت های جامعه است که باید در تمامی عرصه ها به آن توجه ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان ادامه داد: انتقال آرمان های شهدا به نسل جوان نیز از دیگر مسئولیت های مهم برای دفاع از ارزش های انقلاب مقابل توطئه های دشمنان است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: حافظان امنیت این مرز و بوم برای تامین امنیت مردم از جان خود گذشتند و این رشادت ها و ایثارگری ها ستودنی و تداوم این مسیر از تکالیف مهم ما است.

شریعتی بیان کرد: مدافعان حرم برای دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور از دلبستگی های خود گذشتند که تداوم راه این شهدای والا مقام از وظایف اصلی ما است.

کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم استان خوزستان روز پنجشنبه با حضور جمعی از فرماندهان  لشکری ، مسئولان استان و خانواده شهدا در بهشت شهدای اهواز برگزار شد.

برچسب‌ها شهدای مدافع حرم استانداری خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم استانداری خوزستان خوزستان اهواز شهدای مدافع حرم استانداری خوزستان خوزستان اهواز اخبار کنکور شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: آماری که در سامانه منابع طبیعی کشور برای کشت نهال ثبت شده ۹۰ هزار هکتار است که ۷۳ هزار هکتار از آن فقط به خوزستان اختصاص دارد و ۱۷ هزار هکتار نیز برای سایر استان ها در نظر گرفته شده است.

علی‌ اکبر حسینی‌ محراب در پایان نشست بررسی طرح زراعت چوب که امروز، ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد، توضیح داد: زراعت چوب یک کار جدید است که می‌تواند بخشی از کانون‌های ریزگرد را تحت پوشش قرار داده و در کنار آن موجب شکل‌گیری تولید صنایع چوب و ایجاد زنجیره اشتغال شود.

وی افزود: این طرح در قالب سفر هیئت دولت مطرح شد و مورد تایید دولت قرار گرفت. خوزستان حدود شش میلیون هکتار زمین دارد و اجرای این طرح در ۳۰۰ هزار هکتار در طول ۴ سال پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایسنا، حسینی محراب ادامه داد: در هر هکتار از طرح زراعت چوب بیش از هزار درخت اکالیپتوس و گونه‌های مشابه کشت می‌شود که پس از چهار سال به تولید می‌رسد و طی این مدت از برگ آن جهت گرفتن اسانس استفاده می‌شود و دو یا سه کارخانه به این منظور راه‌اندازی شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این کار درآمد نسبتاً خوبی نسبت به کشت سایر محصولات دارد، اظهار کرد: کار خوبی که در سال زراعی جاری که معمولا آغاز آن را از ۳۰ شهریور لحاظ می‌کنند صورت گرفته، کشت نهال در حدود ۱۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در استان است و رقم مصوب ۴۶ هزار هکتار بوده که رقم قابل توجهی است؛ درخواست‌هایی که شرکت‌ها و کشاورزان مختلف نیز داشتند بیش از ۱۰۰ هزار هکتار است.

حسینی محراب گفت: در گذشته در سال‌های طولانی مجموعاً دو هزار هکتار در زمینه زراعت چوب در استان زیر کشت رفته است و کشتی که در سال زراعی جاری شده بیش از هشت و نیم برابر نسبت به گذشته است.

وی افزود: آماری که در سامانه منابع طبیعی کشور برای کشت نهال ثبت شده ۹۰ هزار هکتار است که ۷۳ هزار هکتار از آن فقط به خوزستان اختصاص دارد و ۱۷ هزار هکتار نیز برای سایر استان‌ها در نظر گرفته شده است و دلیل آن هم این است که طرح زراعت چوب را به عنوان یک پروژه ملی در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند کمک زیادی به آب و هوا و تولید و اشتغال استان داشته باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شهرک‌های صنایع چوب و مبلمان نیز می‌تواند در کنار اجرای طرح زراعت چوب ایجاد شوند، عنوان کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز می‌توانند نقش مهمی در پیشبرد این پروژه داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر