Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شهرداری گرگان در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال مقابل شهرداری قزوین به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته پنجم از گروه «الف» لیگ برتر بسکتبال از ساعت 14:30 امروز (پنجشنبه) با تقابل دو تیم مدعی شهرداری گرگان و شهرداری قزوین در سالن فدراسیون بسکتبال آغاز شد که در پایان، شهرداری گرگان با نتیجه 98 بر 87 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی آسان ذوب‌آهن مقابل آینده سازان

نتایج کوارترهای این بازی 23 بر 16، 19 بر 22، 26 بر 21 و 30 بر 28 بود.

شهرداری گرگان پس از این پیروزی،‌ بدون شکست در صدر جدول گروه الف باقی ماند و شهرداری قزوین دومین شکست خود را متحمل شد.

محمد جمشیدی 27 امتیاز و 10 پاس گل و نوید رضایی‌فر 29 امتیاز برای شهرداری گرگان کسب کردند. برای تیم شهرداری قزوین هم مالکوم گرنت 20 امتیاز به دست آورد.

در بازی بعدی از ساعت 17:30 تیم خانه بسکتبال خوزستان به مصاف رعد پدافند هوایی مشهد می‌رود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A

قهرمان زودهنگام سری A با ثبت بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش در این فصل آماده برگزاری جشن قهرمانی در خیابان‌های میلان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از روز سوم هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 14 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم فوتبال اینتر قهرمان زود هنگام مسابقات پذیرای تورینو بود و میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

در این مسابقه که نخستین بازی خانگی اینتر پس از تثبیت بیستمین قهرمانی‌اش بود، اخراج آدرین تامزه در دقیقه 49 از تورینو کار تیم میزبان را برای کسب نتیجه آسان‌تر کرد و این تیم تنها 7 دقیقه پس از 10 نفره شده حریف از برتری عددی خود استفاده کرد و در دقیقه 56 به وسیله هاکان چالهان‌اوغلو گل نخست را به ثمر رساند. ستاره ترک‌تبار نراتزوری 4 دقیقه پس از گل نخست خود، از روی نقطه پنالتی دبل و پیروزی تیمش را قطعی کرد.

به این ترتیب اینتر بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش را در این فصل سری A کسب کرد و 89 امتیازی شد تا همچنان شانس سه رقمی کردن امتیازاتش را داشته باشد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

5 هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده

یکی از مهمترین نکات این بازی قضاوت تیمی کامل متشکل از داوران زن بود که برای اولین بار در تاریخ لیگ دسته اول فوتبال مردان ایتالیا رخ می‌داد.

جام قهرمانی سری A طبق سنت هر ساله در آخرین بازی خانگی فصل اهدا می‌شود و بدین ترتیب نراتزوری برای لمس آن باید تا بازی هفته سی‌وهفتم مقابل لاتزیو صبر کند.

امروز چهار مسابقه دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

بولونیا - اودینزه
آتالانتا - امپولی
ناپولی - رم (19:30)
فیورنتینا - ساسولو

در جدول رده‌بندی پس از اینتر، میلان با 70 امتیاز، یوونتوس با 65 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز