Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید فاضلی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس اظهار داشت:  تیم پرسپولیس نایب قهرمان است و نیازی به تعریف من ندارد. تیم نساجی آماده بازی است و طبق قولی که داده بودم تلاش می‌کنیم تیم سخت کوش زمین باشیم و این موضوع در کنار پیاده کردن تفکرات تاکتیکی و برنامه‌های مان خیلی اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم بازی آبرومند و در شأن تیم بزرگ نساجی انجام بدهیم.

وی ادامه داد: در شش دیدار قبلی مان ۱۲ نیمه را پشت سر گذاشتیم اما فقط دو نیمه بد داشتیم. به بازیکنانم ایمان دارم و آنها نتایج را در ادامه رقم می‌زنند. از هواداران هم به دلیل حمایت شان تشکر کرده و امیدوارم بتوانیم جواب خوبی به این حمایت‌ها بدهیم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس فوتبال نشست خبری فاضلی نساجی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس