Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@09:23:55 GMT

۶ کارآفرین یزدی برگزیده کشور تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۵۵۹۶

۶ کارآفرین یزدی برگزیده کشور تجلیل شدند

به گزارش روز پنجشنبه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، استاندار یزد در این آیین با تبیین اهمیت جشنواره‌های کارآفرینی و نقش کارآفرینان در پیشبرد جامعه گفت: حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدعلی طالبی بخش خصوصی استان یزد را توانمند دانست اظهار داشت: امنیت بالای سرمایه گذاری در استان بستر مناسبی را برای کارآفرینی فراهم ساخته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد نیز در این مراسم گفت: ماهیت فرادستگاهی و فرابخشی مقوله کارآفرینی توجه به آن را از سوی تمامی دستگاه ها ضروری می سازد.

عماد تشکری یکی از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را توسعه و ترویج کارآفرینی دانست گفت: هر ساله این وزارتخانه با هدف شناسایی کارآفرینان برتر در سطح کشور وبا هدف الگوسازی برای جامعه خصوصا جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره کارآفرینان می کند.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: از سال ۱۳۸۵ تاکنون ۱۲ جشنواره توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده که این جشنواره ها فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات و نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار را ایجاد می کند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: در مجموع ۷۲ طرح به سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در استان واصل شد که در نهایت سه طرح صنعتی، ۲  طرح خدماتی و یک طرح کشاورزی به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.
وی اضافه کرد: در بخش صنعت، شرکت فولاد آلیاژی ایران، شرکت کاشی و سرامیک ستاره، و شرکت مارینا پلاستیک یزد، در بخش خدمات، شرکت مهندسی الکاآریا، شرکت معدنچیان چغارت بافق و در بخش کشاورزی پرورش ماهی سردآبی خاتم به عنوان واحدهای نمونه انتخاب شدند.
رشد اشتغال و گردش مالی، فعالیت‌های نوآورانه و توجه به اقتصاد مقاومتی، خلاقیت و نوآوری، ریسک پذیری بهره وری و توسعه منابع انسانی، میزان سهم در بازار، نقطه جغرافیایی و رشد اقتصادی از اهم شاخص‌های ارزیابی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر بود.

برچسب‌ها یزد کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور یزد کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور کار و رفاه اجتماعی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: وزارت کار در سال جاری با اجرای برنامه هایی تلاش خواهد کرد دغدغه جامعه کارگری درباره امنیت شغلی را رفع کند.

خلیل‌احمد سلامی امروز سه شنبه در جشن روز کارگر که به میزبانی تشکیلات خانه کارگر استان برگزار شد، اظهار کرد: قشر پر تلاش کارگری در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال قرار دارد.

وی افزود: در این جنگ نابرابر که بواسطه تحریم‌های ظالمانه به ایران عزیز تحمیل شده است، کارگران و کارفرمایان همت و تلاش خود را برای خودکفایی کشور بکار گرفته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به جایگاه کارگران در دین مبین اسلام اشاره و ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق وظایف ذاتی خود و راهبری منویات مقام معظم رهبری، ارتقای وضعیت معیشتی و تأمین امنیت شغلی قشر کارگری را امسال دنبال می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود