Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری کاشان گفت: امروز که آمار مبتلایان کرونا کاهش یافته بهترین راه برای تداوم این امر تقویت همکاری مردم و کسبه است و جلوگیری از تعطیلی بازار، همکاری بیشتر کسبه را می طلبد در غیر این صورت اصناف، بازاریان و صاحبان صنایع متضرر می شوند.

عباسعلی قپانی پور امروز (پنج شنبه-۴  دی ماه) در نشست هماهنگی کمیته های عملیاتی طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: با تلاش مضاعف همه دست اندرکاران مبارزه با کووید۱۹ شهرستان کاشان از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی رسیده و امیدواریم با ادامه این روند به وضعیت زرد خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با هشدار نسبت به احتمال شدت گرفتن دوباره ویروس کرونا در کاشان تصریح کرد: اگر شهروندان به ویژه کسبه، بازاریان و صاحبان صنایع همکاری نکنند برای نجات جان مردم مجبور می شویم دوباره اصناف و کارخانه‌ها و بازار و صنایع را تعطیل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری کاشان گفت: طرح سردار شهید سلیمانی، شامل چهار کمیته عملیاتی است که مسئولیت هر کمیته به یک دستگاه واگذار شده است که عبارتند از کمیته حمایت و قرنطینه، کمیته رهگیری و مراقبت، کمیته آموزش همگانی و کمیته پایش و نظارت که در این طرح از رصد بیماری گرفته تا کنترل و درمان پیگیری می شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از همه مردم و به خصوص کسبه، اصناف و بازاریان متدین و نجیب که در اجرای پروتکل های بهداشتی کمک کردند، قدردانی می کنم و لازم است که دانشگاه علوم پزشکی آمار بهبود یافتگان بیماری کرونا را اعلام کند تا شهروندان نتیجه همکاری های خود را ببینند و لمس کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان گفت: بسیج یک نیروی پویا و فعال در تمام برهه های زمانی برای کشور است و در عرصه های مختلف مانند جنگ، سیل و زلزله و اکنون نیز در مقابله با ویروس کرونا، کمک های معیشتی، نظارتی و اجرایی همیشه پشتوانه خوب بوده و نقش بسیار موثر و غیرقابل انکاری داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد

امین اسدی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس آمار وزارت بهداشت تاکنون ۴ نفر به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شده‌اند که متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داده است.

به گفته او، با اقدامات پیشگیرانه سازمان دامپزشکی کشور و اطلاع رسانی به موقع میزان ابتلا نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

اسدی با بیان اینکه شیوع تب کریمه کنگو تا پایان فصل گرما ادامه دارد، افزود: با توجه به افزایش تعداد کنه ها در فصل گرما به دامداران توصیه می شود که نسبت به سم پاشی اسطبل ها اقدام کنند و همواره از دست زدن و له کردن کنه ها با دست اجتناب کنند.

سخنگوی سازمان دامپزشکی ادامه داد: در قالب اردوهای جهادی در روستاهای کم برخوردار و مناطق صعب العبور عشایر، سم پاشی اماکن دامی بصورت رایگان انجام می شود.

به گفته او، با توجه به شیوع ویروس در فصل گرما به افراد توصیه می شود که از خوردن جگر و گوشت خام و نیم پخته خودداری کنند چراکه این ویروس مقاوم به حرارت نیست و با پختن به طور کامل از بین می رود.

اسدی گفت: افراد از خرید دام و گوشت کنار جاده بواسطه بیماری مشترک انسان و دام، به جد اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • بهترین زمان مصرف پروتئین چه وقت است؟ قبل یا بعد از تمرین؟
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • کسبه بردسکن به احترام امام صادق (ع) محل کسب خود را تعطیل کردند