Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@06:16:37 GMT

ترامپ روند خروج از کاخ سفید را کلید می‌زند

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۵۷۳۵

ترامپ روند خروج از کاخ سفید را کلید می‌زند

دفتر اجرایی رئیس جمهور آمریکا به کارکنان خود دستور داد به تدریج برای روند ترک کاخ سفید آماده شوند.

به گزارش مشرق، بنا به اعلام یک رسانه آمریکایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی این کشور ظرف دو هفته آینده روند خروج از کاخ سفید را کلید خواهد زد.

بیشتر بخوانید: انتقاد فعال سعودی از ترامپ کار دستش داد

نشریه نیوز ویک به نقل از کارکنان کاخ سفید گزارش داد دفتر اجرایی دونالد ترامپ با ارسال ایمیلی به پرسنل خود از آن‌ها خواسته تا وسایل خود را بسته بندی کرده و میزهایشان را تمیز نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایمیل ارسالی به کارکنان کاخ سفید آغاز روند ترک کاخ سفید از چهارم ژانویه اعلام شده است.

در ایمیل دفتر اجرایی رئیس جمهور آمریکا از کارکنان کاخ سفید خواسته شده تا فهرستی از اموال دفتر خود را تهیه کنند، زیرا در قبال آن‌ها مسئولیت دارند.

کارکنان کاخ سفید در حالی دستور بستن بار و بُنه خود را دریافت کردند، که ترامپ هنوز از ادعای تقلب انتخاباتی خود دست نکشیده است. در حالیکه تنها ۲۶ روز تا تحلیف جو بایدن باقیست، ترامپ در تازه‌ترین پیام خود از تریبون توئیتر انتخابات ۲۰۲۰ را فاسدترین انتخابات تاریخ آمریکا نامید و گفت نتایج این انتخابات باید از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

برغم تائید رسمی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ کماکان بر طبل تقلب انتخاباتی می‌کوبد و به هواداران خود وعده پیروزی در انتخابات را می‌دهد. وعده‌ای که با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی حضور او در کاخ سفید بیشتر به سرابی می‌نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی دونالد ترامپ کاخ سفید جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ بایدن آمریکا کارکنان کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد

جان کربی در گفت‌وگو با «ای‌بی‌سی» ادعا کرد: آنها [رژیم صهیونیستی] به ما اطمینان داده‌اند تا زمانی که فرصتی برای در میان گذاشتن دیدگاه‌ها و نگرانی‌هایمان با آنها داشته باشیم، به رفح نخواهند رفت.

این در حالی است که منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همچنین گفت که برای آتش‌بس موقتی که واشنگتن می‌خواهد حداقل برای ۶ هفته ادامه پیدا کند، همچنان فشار وارد می‌کند.

کربی با اشاره به اینکه «شمار کامیون‌های کمک‌رسانی به شمال غزه در حال افزایش است»، اظهار داشت: آنچه ما به آن امیدواریم، این است که پس از ۶ هفته آتش‌بس موقت، شاید بتوانیم به چیزی پایدارتر دست یابیم.

وی همچنین ادعا کرد: اسرائیلی‌ها شروع به انجام تعهداتی کرده‌اند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از آنها خواسته است.

بر اساس گزارش رویترز، واشنگتن مدعی شده است که نمی‌تواند بدون یک برنامه‌ریزی بشردوستانه مناسب و قابل اطمینان،از عملیات [رژیم صهیونستی علیه] رفح حمایت کند.

این در حالی است که بایدن پنجم اردیبهشت ماه، قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم اسرائیل و تایوان و ارسال سلاح و تجهیزات نظامی به تل آویو و کی‌یف را امضا کرد.

رویترز خاطرنشان می‌کند که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده قرار است هفته آینده به این منطقه سفر کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد